کلیپ های گیفی به صفحه‌کلید اندروید و سرویس iMessage اضافه می‌شود

رسانه کلیک - با افزودن کلیپ های گیفی به صفحه‌کلید اندروید و سرویس iMessage کاربران می‌توانند تنوع جذابی را در گفتگوهای متنی خود ایجاد کنند.

کلیپ های گیفی به صفحه‌کلید اندروید و سرویس iMessage اضافه می‌شود

Giphy به عنوان موتور جستجو و پایگاه داده گیف های مختلف به تازگی اعلام کرده است که محتوای Clips (گیف های کوتاه صدادار) در سرویس iMessage اپل و صفحه‌کلید اندروید پشتیبانی می‌شود. بسیاری از گیف ها تداعی‌کننده صدای خاصی در ذهن دریافت‌کننده هستند. خواه نمایش یک شخصیت آشنا باشد یا خواه یک نمایش بصری عالی از احساسات کاربر، گیف ها همیشه دارای صدای خاصی هستند که برای کاربران جذاب به نظر می‌رسد.

کمپانی گیفی به سختی تلاش کرده تا محتوای Clips را به پلتفرم‌های مختلف معرفی کند. در حال حاضر می‌توان کلیپ های گیفی را به وسیله URL ویدیو به اشتراک گذاشت و در رسانه‌های مختلف مثل Slack و Medium به طور مستقیم از آن‌ها استفاده کرد. اما از حالا به بعد، شما می‌توانید با استفاده از افزونه iMessage و در صفحه‌کلید اندروید به ‌آسانی در پیام‌های خود به کلیپ‌ های گیفی دست پیدا کرده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نسخه 4.2 اپلیکیشن های Giphy برای iOS و اندروید به ترتیب در فروشگاه‌های App Store و Google Play قرار گرفته‌اند. طبق گفته‌های این کمپانی، Clips ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای جستجو و به اشتراک‌گذاری گیف ها و استیکرها در تمام کانال‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار است.

با کاربرد افزونه‌های iMessage و کیبورد گیف قدرتمند می‌توانید از قابلیت‌های Giphy استفاده کنید و ظاهر جذابی را به محاورات و گفتگوهای نوشتاری خود ببخشید.

Clips گیفی یک جنبه جدید را در ابراز احساسات فردی به وجود آورده است. بزرگ‌ترین کتابخانه گیف ها، کلیپ‌ها و استیکرهای رایگان (یعنی گیفی) سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای جستجو و به اشتراک‌گذاری محتویات کوتاه و پاسخ‌های انیمیشنی در تمام کانال‌های اجتماعی پرطرفدار مثل مسنجر فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و غیره محسوب می‌شود.

ارسال نظر