کمپانی اپل ۲ ماسک با قابلیت‌های متفاوت را تولید می‌کند

رسانه کلیک - اپل برای مقابله با کرونا ۲ ماسک جدید را طراحی کرده است تا به کارمندان شرکت‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی کمک کند ماسک مناسبی برای استفاده روزانه خود داشته باشند.

کمپانی اپل ۲ ماسک با قابلیت‌های متفاوت را تولید می‌کند

اپل ماسک‌ها جدید خود را به نام‌های Apple Face Mask و Apple ClearMask طراحی و تولید می‌کند. Apple Face Mask طراحی سه‌لایه دارد که مانند سایر ماسک‌ها از ورود و خروج ذرات ریز جلوگیری می‌کند. کاربران می‌توانند این ماسک را ۵ بار بشویند و دوباره استفاده کنند. این ماسک طراحی مثلث شکل است و باعث می‌شود بینی موقعیت مناسبی در ماسک داشته باشد. این محصول از قرار گرفتن بخار روی شیشه عینک افراد نیز جلوگیری می‌کند. همچنین طراحی دایره‌ای در قسمت چانه قرار دارد و از نوارهایی مناسب و قابل تنظیم برای بسته شدن پشت گوش برخوردار است.

دومین ماسک اپل که Apple ClearMask نام دارد اولین ماسک جراحی موفق محسوب می‌شود که از سازمان بهداشت جهانی تاییدیه دریافت کرده است. این محصول بدنه شفافی دارد و صورت افراد از پشت آن مشخص می‌شود. بنابراین گزینه خوبی برای افراد ناشنوا و کم‌شنوا خواهد بود.

اپل همچنان تلاش می‌کند که برای توسعه ماسک‌های خود از مواد مناسب‌تری برای فیلترکردن هوا استفاده کند. به همین علت کارمندان شرکت در هفته‌های آینده از ماسک‌های جدید استفاده خواهند کرد. گفته می‌شود که اپل قصد دارد ماسک صورت را به مشتریانی که از فروشگاه آن‌ها دیدن می‌کنند ارائه کند.

اپل اعلام کرده است که فقط Apple Face Mask را به تنهایی طراحی کرده است اما ClearMask با همکاری دانشگاه Gallaudet طراحی و تولید شده است. گفته می‌شود که در ابتدا کارمندان اپل از این محصول استفاده خواهند کرد. اپل قصد دارد در آینده ماسک‌های شفاف دیگری را نیز طراحی و تولید کند.

ویروس کروتا بر تجارت صنایع مختلف جهان تاثیر گذاشته است. بسیاری از شرکت‌ها مجبور شدند که نیروی کار خود را به صورت دورکاری استخدام کنند. بنابراین تولید ماسک مناسب برای این نیروها اهمیت زیادی دارد که باید به آن توجه شود.

ارسال نظر