کمپانی ایسوس قصد دارد تا مدل کوچکتری از ZenFone را معرفی کند

رسانه کلیک - با توجه به رقابت تنگاتنگ شرکت های تولید گوشی هوشمند، کمپانی ایسوس قصد دارد تا امسال روند این رقابت را تغییر دهد.

کمپانی ایسوس قصد دارد تا مدل کوچکتری از ZenFone را معرفی کند

طبق گزارشات منتشر شده، کمپانی ایسوس قصد دارد در سال ۲۰۲۱ تجارت گوشی های هوشمند خود را تغییر دهد و با برنامه ریزی برای ساخت یک گوشی گیمینگ سطح بالا در کنار ZenFone Mini (یا ZenFone 8 Mini)، با موفقیت از میدان رقابت امسال بیرون آید. اخبار مربوط به بخش تلفن های هوشمند نشان دهنده رکود این شرکت در سال ۲۰۲۰ است.

با توجه به خبرگزاری دیجیتایمز، یکی از بیشترین چیز هایی که امسال شرکت ایسوس بر روی آن تمرکز دارد، مدل زنفون مینی است که قرار است با مشخصات بسیار خوبی در اندازه ای کوچک عرضه شود. محصول مشابه این گوشی و رقیب آن، می‌تواند آیفون ۱۲ مینی باشد. متاسفانه گزارش منتشر شده هیچ گونه اطلاعات دقیقی از مشخصات، قیمت و زمان عرضه احتمالی این گوشی منتشر نکرده است.

این مسئله می‌تواند جالب باشد که زنفون مینی، چقدر می‌تواند کوچک باشد. زیرا گوشی های هوشمند در طی سالهای اخیر بزرگ و بزرگتر شده اند و اندازه آنها معمولا بیشتر از ۶ اینچ بوده است. بعد از معرفی آیفون ۱۲ مینی، برخلاف تصور اپل، فروش این مدل از گوشی های تولید شده توسط آنها بسیار پایین تر از حد انتظار بود. دلیل این امر آن است که امروزه مردم ترجیح میدهند که یک گوشی با صفحه نمایش بزرگتر داشته باشند، نه کوچکتر. این بستگی به کاربر دارد که آیا خرید اینگونه گوشی برایش مفید است یا خیر. استفاده از گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ معمولاً برای کاربران تجربه لذت‌ بخش‌ تری به همراه دارد. بخصوص برای بازی کردن و یا تماشای یک فیلم، صفحه نمایش بزرگتر کاربردی تر است. البته وزن بالای این نوع گوشی ها به علت باتری بزرگتر و صفحه نمایش بزرگتر نیز از جمله معایب آنها است که استفاده از آنرا با یک دست تقریباً غیر ممکن میکند.

دیجیتایمز همچنین به معرفی ROG Phone 5 توسط ایسوس در بهار امسال خبر داد. به این ترتیب زمان تقریبی رونمایی از این محصول می‌تواند در ماه مارچ باشد. این گوشی گیمینگ قرار است به عنوان قلب تپنده، از اسنپدراگن ۸۸۸ استفاده کند.

به ادعای این خبرگزاری، محصول مورد بحث، با برچسب قیمتی بالاتری نسبت به نسل قبلی خود عرضه خواهد شد. از جمله اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده، طراحی ماتریکسی جذاب پنل پشتی آن است.

از آنجایی که فصل بهار نزدیک است، اخبار پیرامون محصولات پیشروی ایسوس بیشتر میشوند. بنابراین برای اطلاع از جدیدترین اخبار پیرامون محصولات فوق، با ما همراه باشید.

ارسال نظر