کمپانی نتفلیکس پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال به آمار ۲۰۰ میلیون مشترک برسد

رسانه  کلیک - کمپانی نتفلیکس که در سال جاری میلادی موفقیت چشمگیری را به ثبت رساند در آخرین اطلاعیه خود از برنامه‌ «آخر هفته رایگان» خبر داد و پیش‌بینی کرد این کار انگیزه مشتریان را برای خرید اشتراک افزایش دهد.

کمپانی نتفلیکس پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال به آمار ۲۰۰ میلیون مشترک برسد

کمپانی نتفلیکس به تازگی آمارهای سه ماهه اخیر خود را منتشر کرده است، این آمار و ارقام کمی با پیش‌بینی‌های این کمپانی فاصله دارد ای شرکت پیش‌بینی کرده بود که در این ۳ ماه آمار مشتریان او 2.5 میلیون نفر افزایش یابد اما فقط 2.2 میلیون نفر در سراسر جهان به مشتریان این سرویس اضافه شده است. این شرکت انتظار دارد که با توجه به پاندمیک اخیر افراد بیشتری با ماندن در خانه سرویس اشتراک نتفلیکس را خریداری کنند.

با این وجود، این شرکت همچنان پیش‌بینی می کند تا آخر ۳ ماهه آخر سال جاری میلادی حدود 6 میلیون مشتری به جمع مشتریان این کمپانی اضافه شود، که مجموع شمار مشتریان این سرویس را در سراسر جهان به 201 میلیون مشتری می‌رساند. نتفلیکس به طور مستقیم به بحث و جدال پیرامون حذف معیارهای خود یا حذف گزینه اشتراک آزمایشی رایگان اشاره نکرده است، اما این شرکت اظهار دارد که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ میلادی میزان استفاه خانواده‌ها از نتفلیکس افزایش یافته است. این شرکت همچنین افزود اگر در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ به پیش‌بینی‌های خود برسد، امسال به بیشترین آمار مشتری و مشترکان سرویس‌های خود می‌رسد و رکورد 28.6 میلیون 2018 را پشت سر می‌گذارد.

طبق گفته نتفلیکس ، تولید سریال های پرمخاطبی مانند Stranger Things دوباره شروع شده است، و در عین حال نیز برخی از سریال ها و فیلم هایی که در سال 2020 برای اولین بار ارائه شد بسیار قوی ظاهر شدند. همانطور که طبق آمار جدید این کمپانی که بر اساس تعداد بازدیدکنندگان هر فیلم اندازه گیری شده است، آکادمی Umberella در 28 روز اول 43 میلیون تماشا را به همراه 78 میلیون تماشا برای گارد قدیمی Gina Prince-Bythewood و 75 میلیون برای Project Power به دست آورد.

مدیران نتفلیکس همچنین با راه اندازی Peacock و همچنین تغییر مسیر استراتژیک دیزنی برای تمرکز بر + Disney و سایر سرویس‌های پخش نتفلیکس نشان دادند به شدت در حال افزایش رقابت با دیگر سرویس‌های آنلاین پخش فیلم و سریال هستند. در متنی که این کمپانی منتشر کرده است آمده که هرچند این کمپانی بسیار از رقابت با سایر سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و سریال هیجان‌زده است اما در عین حال خاطر نشان كرده است كه تلویزیون‌های رایج، بازی‌های ویدیویی، TikTok و YouTube همچنین عمده توجهات را به خود اختصاص داده است.

در آخرین به روز رسانی، مدیران این شرکت برنامه های آخر هفته رایگان "Streamfest" را تأیید کردند که تبلیغات رایگان آخر هفته HBO را به ذهن متبادر می‌کند. گرگ پیترز، مدیر ارشد محصولات این کمپانی، گفت که آنها قصد دارند این برنامه را در هند امتحان کنند ، و این می تواند "واقعاً یک رویداد ایجاد کند" که ممکن است انگیزه مشتریان را برای خرید اشتراک افزایش دهد.

ارسال نظر