دوازدهم آگوست منتظر رویداد رونمایی از محصول جدید آنر باشید

پس از توسعه اولین پرچمدار آنر بدون کمک شرکت مادر یعنی هواوی، حال این کمپانی چینی قصد دارد تا محصول بعدی خود را ماه آینده میلادی معرفی کند. 

دوازدهم آگوست منتظر رویداد رونمایی از محصول جدید آنر باشید

با حذف هواوی از بازار جهانی زیر مجموعه سابق این شرکت یعنی آنر قصد دارد تا جای خالی آن را پر کند. از آنجایی که دیگر ارتباطی بین دو کمپانی وجود ندارد، آنر می‌تواند از این فرصت برای رسیدن به اهداف بلندپروازانه خود استفاده کند.

حال با توجه به دعوت نامه رسمی منتشر شده از آنر، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد دوازدهم آگوست باری دیگر طرفداران قدیمی خود را با محصول جدید خود شگفت‌زده کند.

با توجه به تایید رسمی تاریخ اعلام شده به عنوان زمان برگزاری رویداد آنر، گفته می‌شود این کمپانی چینی قصد دارد در این رویداد از گوشی مورد انتظار مجیک ۳ رونمایی کند. با توجه به شرایط مناسب فعلی، انتظار می‌رود محصول مورد اشاره به بازار جهانی راه پیدا کند.

طبق شایعات، این کنفرانس بصورت جهانی برگزار خواهد شد. به گفته آنر: «محصولات جدید شرکت ما شامل آنر ۵۰ و آنر مجیک ۳ به بعد همراه خدمات گوگل در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.» بنابراین دیگر کاربران هیچ نگرانی به جهت عدم حضور خدمات گوگل (GMS) در محصولات جدید این کمپانی نخواهند داشت.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط منابع رسمی، اعلام شده است مجیک ۳ از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره خواهد برد. این چیپست در واقع نسخه پیشرفته و بهبود یافته مدل فعلی اسنپدراگون ۸۸۸ است.

طبق شایعات اخیر گوشی مجیک ۳ در دو مدل عادی و تاشو در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره مشخصات این محصولات منتشر نشده است. اما با نزدیک شدن به زمان کنفرانس آنر ۲۰۲۱ اطلاعات بیشتری درباره این گجت‌ها منتشر خواهد شد.

به نظر شما کاربران می‌توانند از لحاظ حضور قطعی خدمات گوگل به گوشی‌های جدید شرکت آنر اعتماد کنند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر