کیس های گلکسی زد فلیپ 3 با طراحی منحصر به فرد

رندرهای جدیدی از کیس های گوشی گلکسی زد فلیپ 3 به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده است که علاوه بر نمایش طراحی منحصر به فرد، برخی مشخصات اصلی این دستگاه را لو می‌دهند.

کیس های گلکسی زد فلیپ 3 با طراحی منحصر به فرد

کیس های گلکسی زد فلیپ 3

رویداد آنپکد بعدی سامسونگ برای 11 اوت برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا غول کره جنوبی در این مراسم از محصولات متعددی مثل گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی واچ 4، گلکسی واچ 4 اکتیو و گلکسی بادز 2 رونمایی خواهد کرد. با این حال، نشر اطلاعات و افشاگری‌های متعدد درباره محصولات آتی سامسونگ هر روز بیشتر شده و این بار نوبت به کیس های فلیپ 3 رسیده است.

با توجه به گفته‌های یک افشاگر در وب‌سایت خبری 91Mobiles، سامسونگ قرار است کیس های منحصر به فردی را برای گلکسی زد فلیپ 3 عرضه کند. کیس های گلکسی فلیپ 3 با جنس چرم، سیلیکون به علاوه بند و سیلیکون (شفاف) به علاوه حلقه قابل‌دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

کیس های فلیپ 3 در رنگ‌های آبی، بنفش کم‌رنگ و زرد در بازار توزیع می‌شوند. اما چه ویژگی منحصر به فردی در این کیس ها وجود دارد؟

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌کنید، دو کیس مختلف از طریق بند یا حلقه می‌توانند گوشی را به کیف، کمربند و غیره متصل کنند. با استفاده از این دو کیس، کاربر دیگر نیازی به جیب برای حمل هندست ندارد.

کیس های فلیپ 3 وجود ماژول دوربین دوگانه، نمایشگر کاور بزرگ‌تر و دوربین سلفی درون حفره‌ای را در گوشی انعطاف‌پذیر آینده سامسونگ مورد تأیید قرار می‌دهند.

کیس های گلکسی زد فلیپ 3

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی زد فلیپ 3 با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی، نمایشگر داخلی 6.7 اینچی و نمایشگر خارجی 1.9 اینچی عرضه می‌شود.

این گوشی همچنین به ماژول دوربین دوگانه (12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل)، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 مجهز بوده و می‌تواند در برابر آب مقاومت کند (IPX8). سایر مشخصات احتمالی Galaxy Z Flip 3 را اینجا مشاهده کنید.

ارسال نظر