گلکسی اس ۲۱ اف ای همراه مشخصات کلیدی در اینترنت رویت شد

رسانه کلیک - طبق اخبار جدید بدست آمده از نسخه طرفداران گوشی‌های ۲۰۲۱ سامسونگ، به نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۱ اف ای با تغییرات جذابی همراه خواهد شد. 

گلکسی اس ۲۱ اف ای همراه مشخصات کلیدی در اینترنت رویت شد

پیش از این چندین تصویر از نسخه طرفداران گلکسی‌های ۲۰۲۱ سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده بود. حال مشخصات گلکسی اس ۲۱ اف ای به واسطه دریافت مجوزهای لازم در وب‌سایت TENNA پیش از رونمایی در اختیار ما قرار گرفته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه طرفداران سال ۲۰۲۱ غول کره‌ای از یک صفحه نمایش آمولد ۶.۴ اینچ، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری 5G در ابعاد ۷.۹ × ۷۴.۵ × ۱۵۵.۷ میلی‌متر بهره می‌برد. بنابراین محصول پیشرو از لحاظ کوچک‌تر و باریک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود.

با توجه به مدارک منتشر همراه تصویر فوق، گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G9900 از یک باتری ۴۳۷۰ میلی آمپری همراه پشتیبانی سرعت شارژ ۴۵ وات در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در واقع این بالاترین سرعت شارژ موجود بین گوشی‌های کمپانی سامسونگ است. مثل همیشه این محصول در دو نسخه با پردازنده‌های اگزینوس ۲۱۰۰ با عنوان نسخه جهانی و اسنپدراگون ۸۸۸ برای برخی بازارها مثل چین و آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود محصول مقرون به‌صرفه‌ این شرکت کره‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رام، طراحی دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و دوربین سلفی بصورت حفره‌ای در پنل جلویی دستگاه به دست خریداران خریداران برسد.

هم‌چنین گفته می‌شود گوشی پیشرو با اندروید ۱۱ و رابط کاربری OneUI 3 در رنگ‌های سفید، سبز، قرمز، نارنجی، بنفش و آبی دریایی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

آیا از نسل پیشین نسخه طرفداران گوشی Galaxy S20 استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما تغییرات اعمال شده می‌تواند کاربران را ترغیب به خرید نسخه جدید این گوشی‌های خوش قیمت کند؟

لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر