مشخصات ظاهری و رنگ بندی گلکسی بادز 2 سامسونگ

رسانه کلیک – طراحی ایربادهای بی‌سیم گلکسی بادز 2 (Galaxy Buds 2) چندی پیش به فضای مجازی راه پیدا کرد. این محصول در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و بنفش عرضه می‌شود.

مشخصات ظاهری و رنگ بندی گلکسی بادز 2 سامسونگ

شرکت سامسونگ به احتمال زیاد ماه اوت از گوشی‌های انعطاف‌پذیر گلکسی Z Flip 3 و گلکسی Z Fold 3 و البته هدفون جدید خود یعنی گلکسی بادز 2 رونمایی می‌کند. وب‌سایت 91mobilesاخیرا تصاویر جدیدی از این محصولات را نیز به اشتراک گذاشته و ما را با مشخصات ظاهری آن‌ها آشنا کرده است.

ایرباد جدید در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و بنفش در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. سطح خارجی محفظه نگه‌دارنده نیز سفید و سطح داخلی آن همرنگ ایربادها است.

با توجه به سند FCC، هر هدفون دو میکروفون و یک باتری 60 میلی آمپر ساعتی درون خود دارد. محفظه شارژ نیز به باتری 500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. متأسفانه هنوز معلوم نیست که آیا این گجت جذاب از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند یا خیر.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که متخصصین AKG نیز در ساخت گلکسی بادز 2 سامسونگ نقش داشته‌اند. بنابراین می‌توان انتظار داشت کیفیت صدای ایرباد جدید در حد عالی باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به وجود پدهای کنترلی روی بدنه اشاره کرد.

گلکسی بادز 2 پنجمین هدفون بی‌سیم سامسونگ پس از گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس، گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو است. این محصول احتمالا تابستان امسال راه خود را به سمت بازار جهانی باز می‌کند. قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز حدود 170 دلار است.

ارسال نظر