معرفی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 در مراسم آنپکد سامسونگ

در مراسم آنپکد سامسونگ که امروز ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد، گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ (Z Flip 3) که بسیاری از طرفداران این برند محبوب منتظر رونمایی آن بودند، معرفی شد.

معرفی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 در مراسم آنپکد سامسونگ

معرفی گوشی زد فلیپ ۳

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ در مراسم آنپکد سامسونگ ، امروز بیستم مرداد معرفی شد. سامسونگ زد فلیپ ۳ را در کنار دیگر محصول جذابش ( زد فولد ۳) معرفی کرد.

زد فلبپ 3 زد فولد 3 زد فلیپ 3 در کنار پرچمدار تاشوهای سامسونگ، زد فولد 3

در همین میان، اخباری در مورد مشخصات فنی، ظاهری و سخت‌افزاری گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

گلکسی زد فلیپ ۳ از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ قدرت می‌گیرد و به فناوری ضدآب IPX8 (دوام آوری در عمق ۱متری) مجهز شده است. ولی درکل باید گفت این گوشی در مقایسه با دیگر محصول تاشوی کره‎‌ای‌ها یعنی زد فولد ۳ مقاومتی کمتری دارد، اما خب قیمتش هم کمتر است.

زد فلیپ ۳ از ۸ گیگ رم (۱۲ گیگ در زد فولد ۳) بهره می‌برد. زد فلیپ ۳ یک دوربین کمتر نسبت به زد فولد ۳ دارد. دوربین اصلی آن دوگانه (یکی با دهانه لنز کوچک f/1.8 و دیگری با دهانه اولترا واید f/2,2) است. با این اوصاف نباید توقع لنز تله‌فوتو در زد فلیپ ۳ داشته باشیم.

حافظه داخلی زد فلیپ ۳ هم ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت البته بدون امکان قابلیت ارتقا با میکرو اس‌دی است.

هر چند دو صفحه نمایش در این گوشی به کار رفته ولی گویا استفاده از بسیاری از ویژگی‌های آن حتی در حالت تاشده هم آسان است. در حالت تاشده همچنان می‌توانید اعلان‌ها را چک کنید، سلفی بگیرید، و موسیقی پلی کنید.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 طراحی منحصربفرد گلکسی زد فلیپ 3

نمایشگر یا کاور خارجی در صورت تا شدن ۱.۹ اینچی است. در حالت باز، نمایشگر این گوشی به ۶.۷ اینچ و رزولوشن 1080 × 2640 رسد. هر دوی این گوشی‌ها به پنل آمولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز هستند.

ظرفیت باتری زد فلیپ ۳ به خاطر صفحه نمایش کوچکتر کمتر از زد فولد است. زد فلیپ ۳ از ظرفیت باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بهره می‌برد. وزن فلیپ 3 نیز ۱۸۳ گرم است.

گفتنی است که این تاریخ 27 آگوست به قیمت 1799 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر