گلکسی واچ 4 سامسونگ جواز FCC را دریافت کرد

رسانه کلیک - گلکسی واچ 4 به تازگی موفق به کسب جواز کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده است. این محصول احتمالا تابستان امسال به بازار عرضه می‌شود.

گلکسی واچ 4 سامسونگ جواز FCC را دریافت کرد

سری گلکسی واچ 4 سامسونگ اوایل ماه گذشته جواز C3 را دریافت کردند. این محصولات اخیرا در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات فدرال نیز به نمایش درآمده‌ و برخی مشخصات آن‌ها لو رفته است.

یکی از اسمارت واچ‌ها دارای شماره مدل SM-R885 بوده و احتمالا نسخه LTE مدل 41 میلی‌متری است. در سند FCC اشاره‌ای به سایز محصولات نشده است اما ظاهرا ساعت جدید قابلیت پشتیبانی از باندهای مختلف LTE، وای-فای دو بانده، NFC، GNSS و بلوتوث را دارد. وظیفه تأمین شارژ نیز بر عهده یک باتری 240 میلی آمپر ساعتی است. بنابراین می‌توان گفت سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 3 به لحاظ ظرفیت باتری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

ساعت هوشمند سامسونگ احتمالا از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. طبق اطلاعت منتشر شده در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات فدرال، این محصول با شارژری با شماره مدل EP-OR825 مورد آزمایش قرار گرفته است؛ همان شارژری که ساعت‌های گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 نیز از آن استفاده می‌کنند. لذا بعید نیست سری جدید نیز قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 5 وات را داشته باشد.

این‌طور که پیداست غول فناوری کره تصمیم گرفته تا ساعت‌های جدید خود را بدون شارژر به بازار عرضه کند. این کار ضمن کمک به محیط زیست و صرفه‌جویی در منابع، قیمت دستگاه را تا حدودی پایین می‌آورد. سری Galaxy Watch 4 به احتمال زیاد تا ماه اوت به دنیا معرفی خواهند شد.

ارسال نظر