گوشی‌های آینده سامسونگ؛ نمایشگر رول‌شونده یا نمایشگر سه قسمتی

رسانه کلیک - اخیرا سامسونگ طراحی‌هایی از یک گوشی تاشو سه قسمتی و یک گوشی با نمایشگر رول‌شونده منتشر کرده است که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد عرضه آن‌ها به بازار باشیم.

گوشی‌های آینده سامسونگ؛ نمایشگر رول‌شونده یا نمایشگر سه قسمتی

سامسونگ الکترونیک یکی از اولین شرکت‌ها در جهان بود که یک گوشی هوشمند تاشو را به بازار عرضه کرد . از آن زمان، این شرکت گوشی‌های تاشو دیگری را نیز به بازار عرضه کرده است و اکنون، طرح‌های احتمالی آینده این دستگاه‌ها را منتشر کرده است که ممکن است یک صفحه نمایش تاشو سه قسمتی یا یک صفحه نمایش رول‌شونده داشته باشد.

این غول فناوری کره جنوبی در حال حاضر فقط کانسپت این گوشی ها را منتشر کرده است، بنابراین هنوز معلوم نیست که آیا این شرکت واقعاً روی چنین دستگاه‌هایی کار می کند یا خیر. اگرچه، این شرکت قبلاً یک گوشی هوشمند تاشو گلکسی را با صفحه نمایش سه قسمتی به شکل Z به ثبت رسانده بود. بنابراین، این خبر نشان دهنده این است که شرکت در حال کار روی این گوشی است یا طبق نظر TechSina حداقل در حال طراحی این مدل است.

طراحی گوشی هوشمند تاشو سه قسمتی‌‌ که سامسونگ به اشتراک گذاشته است، شبیه به پتنتی است که ماه گذشته درباره گلکسی Z Fold 3 گزارش شده بود. در این کانسپت سامسونگ به دستگاه دیگری نیز اشاره کرده است که صفحه نمایش قابل رول شدن دارد. این محصول در اصل دارای بدنه استوانه‌ای بلند است و صفحه نمایش انعطاف پذیر رول شده ای دارد که از آن بیرون آمده است. تصویری که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که این محصول بیشتر برای حرفه‌ای‌ها و افرادی که به یک دستگاه قابل حمل و نمایشگر بزرگ نیاز دارند ، طراحی شده است.

متاسفانه، در حال حاضر اطلاعات زیادی نداریم و سامسونگ از افشای اطلاعات اضافی در مورد این دستگاه‌ها نیز خودداری کرده است. این شرکت طرح‌های ابتکاری زیادی را در نظر دارد و ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد چنین گوشی هایی باشیم.

ارسال نظر