بهبود ویژگی فوکوس خودکار در گوشی آیفون 13 پرو و پرو مکس

رسانه کلیک - در پی مشکلات به وجود آمده حین استفاده از ویژگی فوکوس خودکار در مدل‌های پرو سری آیفون 12، اپل نواقص مربوط به دوربین اولترا واید را برای گوشی آیفون 13 پرو و پرو مکس رفع می‌کند.

بهبود ویژگی فوکوس خودکار در گوشی آیفون 13 پرو و پرو مکس

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور اپل چندی پیش از ارتقای ویژگی فوکوس خودکار در دوربین اولترا واید گوشی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس خبر داد. بدین ترتیب مدل‌های پرو سری آیفون 13 قادر خواهند بود صرف نظر از فاصله اشیاء تا دوربین، تصاویر بهتر و باکیفیت‌تری را به ثبت برسانند.

تا کنون گزارش‌های بسیاری مبنی بر عملکرد ضعیف فوکوس خودکار دوربین اولترا واید از جانب کاربران آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس منتشر شده است. اما ظاهرا کمپانی کوپرتینویی تصمیم گرفته است نواقص موجود را در سری جدید آیفون برطرف کند. طبق اظهارات کو، اپل اصلاحات دیگری را نیز روی محصولات اعمال می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بهبود عملکرد دوربین در محیط‌های کم‌نور اشاره کرد.

کو در خلال صحبت‌های خود اشاره‌های کوچکی نیز به سری آیفون 14 کرد. همان‌طور که می‌دانید ویژگی فوکوس خودکار دوربین اولترا واید تنها در مدل‌های پرو آیفون 12 و آیفون 13 وجود دارد. اما طبق پیش‌بینی‌های کو، هر چهار مدل آیفون 14 که سال 2022 عرضه می‌شوند (آیفون 14، آیفون 14 مینی، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس)، مجهز به دوربین اولترا واید بوده و لذا قابلیت تصویربرداری با فوکوس خودکار را نیز دارند.

سری جدید آیفون 13 به احتمال زیاد اواخر ماه سپتامبر (فصل پاییز) در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

ارسال نظر