گوشی آینده ریلمی ارزان ترین تلفن همراه 5G خواهد بود

رسانه کلیک - با توجه به جایگاه مهم فناوری 5G در عصر ارتباطات، کمپانی ریلمی در صدد است تا گوشی آینده خود را با قیمتی باور نکردنی به دنیا عرضه کند.

گوشی آینده ریلمی ارزان ترین تلفن همراه 5G خواهد بود

شرکت اوپو به تازگی از گوشی A55 5G مجهز به پردازنده Dimensity 700 رونمایی کرده است. با این حال، انتظار می رود که گوشی آینده ریلمی نیز با استفاده از همین پردازنده و کاربرد فناوری 5G عرضه شود. طبق گزارش های مختلف، برچسب قیمت گوشی جدید ریلمی همه را شگفت زده خواهد کرد.

پردازنده Dimensity 700 توسط مدیاتک در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ رونمایی شده است. این تراشه به گوشی‌ ها اجازه می دهد تا از فناوری 5G استفاده کنند. احتمالا کمپانی های دیگری طی ماه های آتی، از اسمارت فون های مجهز به پردازنده D700 رونمایی خواهند کرد.

به گفته یکی از افشاگران چینی، ریلمی مشغول کار روی یک گوشی ارزان قیمت است که از پردازنده D700 بهره می گیرد. به گفته این افشاگر، این دستگاه ارزان ترین گوشی همراه مجهز به فناوری 5G خواهد بود. طبق ادعای این کاربر، در حال حاضر ارزان ترین گوشی ریلمی با نام Q2i شناخته می شود که برچسب قیمت آن معادل با ۱۵۴ دلار است. اما اسمارت فون آینده این کمپانی، قیمت کمتری نسبت به مدل Q2i خواهد داشت.

مشخصات مدل Q2i:

گوشی Q2i به صفحه نمایش ۶.۵ اینچ +HD از نوع IPS LCD مجهز است. این دستگاه از پردازنده Dimensity 720 و رم ۴ گیگابایتی استفاده می کند. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است. ناگفته نماند که جای خالی پشتیبانی از حافظه خارجی در این محصول حس می شود. سیستم عامل Q2i بر مبنای اندروید ۱۰بوده و از رابط کاربری Realme UI بهره می گیرد. سرعت شارژ این دستگاه ۱۸ وات بوده و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی به همراه سنسور اثر انگشت از دیگر مشخصات این محصول مقرون به صرفه به شمار می آیند.

ارسال نظر