گوشی آیکو ۸ پرو همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در گیک‌بنچ رویت شد

به تازگی امتیازات یک گوشی با شماره مدل V2141A در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده که گفته می‌شود متعلق به همان پرچمدار پیشِ روی شرکت ویوو، «آیکو 8 پرو» است.

گوشی آیکو ۸ پرو همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در گیک‌بنچ رویت شد

اخیرا در برخی رسانه‌های چینی اعلام شد ویوو قصد دارد گوشی آیکو ۸ پرو را با شماره مدل V2141A به بازار عرضه کند. حال یک دستگاه با همین شماره مدل در وب‌سایت گیکبنچ توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد دستگاه مورد آزمایش از یک پردازنده ساخته شده توسط شرکت کوالکام با سرعت کلاک ۳ گیگاهرتز استفاده می‌کند.

این سرعت کلاک در حقیقت مربوط به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس می‌شود که با کد نام "lahaina" شناخته می‌شود. در زیر شما می‌توانید امتیازات کسب شده توسط این محصول را همراه با مشخصات حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت آن مشاهده کنید.

البته پیش از این نیز یک گوشی با شماره مدل V2136A توسط وب‌سایت 3C مجوز استفاده از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات را دریافت کرده است. گفته می‌شود این گجت در حقیقت همان مدل پایه‌ای سری پیشرو گوشی‌های ویوو یعنی آیکو ۸ باشد.

با این وجود هنوز مشخص نیست آیکو ۸ از چه پردازنده‌ای بهره می‌برد. طبق شایعات اعلام شده است این مدل از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود آیکو ۸ پرو از پنل آمولد ۶.۷۸ اینچ از مدل E5 LTPO شرکت سامسونگ، رزولوشن 2K، نرخ تازه سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و حداقل حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت بهره خواهد برد.

بعلاوه اعلام شده است گجت جدید این شرکت چینی همراه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری همراه پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۲۰ وات سیمی، سرعت شارژ ۵۰ وات بی‌سیم و امکان شارژ معکوس با سرعت ۱۰ وات به بازار عرضه خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود تلفن هوشمند پیشرو همراه یک مجموعه دوربین سه‌گانه شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام برخی منابع چینی گفته می‌شود سری جدید گوشی‌های آیکو ۸ در تاریخ ۱۷ آگوست بطور رسمی رونمایی خواهند شد.

ارسال نظر