گوشی انعطاف پذیر شیائومی در دنیای واقعی رویت شد

رسانه کلیک - گوشی انعطاف پذیر شیائومی در فضای واقعی مشاهده شد. اینطور که پیداست شرکت به زودی از برنامه های جدید خود برای این محصول رونمایی می کند. 

گوشی انعطاف پذیر شیائومی در دنیای واقعی رویت شد

اخیرا تصاویر جدیدی از محصول انعطاف پذیر شیائومی در فضای مجازی منتشر شده که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

اینطور که به نظر می رسد این محصول از رابط کاربری MIUI 12 استفاده می کند اما نوع سیستم عامل آن هنوز مشخص نیست. با این حال عده ای از کاربران می گویند که شیائومی به احتمال زیاد از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده کرده است. همانطو که در تصویر زیر می بینید، دستگاه درون یک محفظه مخصوص قرار گرفته تا از لو رفتن اطلاعات آن جلوگیری شود.

به طور کلی کمپانی های سازنده همیشه از این نوع کیس ها برای لو نرفتن اطلاعات محصولاتی که هنوز از آن ها رونمایی نکرده اند استفاده می کنند تا قطر و ظاهر کامل دستگاه از چشم همگان پوشیده بماند. اما با توجه به تصاویر و وجود چین خوردگی وسط این محصول نشان می دهد که گوشی مذکور از نوع تاشو بوده است. ناگفته نماند شرکت سامسونگ نیز هنوز برای حل کردن این مشکل و یکپارچه سازی صفحه نمایش، راه حل مناسبی پیدا نکرده است.

علاوه بر این، گوشی انعطاف پذیر شیائومی از طراحی پانچ-هول یا همان حفره درون نمایشگری برای سنسور استفاده نمی کند. این امر می تواند بیانگر روشی جدید برای نصب دوربین سلفی باشد. بنیان گذار شرکت یعنی آقای لین، اوایل سال گذشته درباره محصولات تاشو سخنانی را مطرح کرده و طرح های مفهومی آن را به نمایش گذاشته بود. البته آن طرح ها اندکی با تصاویر لو رفته امروز مغایرت دارند.

اینطور که به نظر می رسد، صفحه نمایش های تاشو بیشتر مناسب فروش در بازار هستند. شیائومی درباره زمان رونمایی و یا مشخصات این محصول هیچ اطلاعات رسمی منتشر نکرده است و باید منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت چطور طرفداران خود را شگفت زده خواهد کرد.

ارسال نظر