پتنت جدید هوآوی؛ گوشی هوشمندی با دوربین سلفی زیر نمایشگر

رسانه کلیک - شرکت هوآوی پتنت گوشی جدیدی را ثبت کرده است که از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر و لنزهایی با زوم پریسکوپ بهره می‌برد. 

پتنت جدید هوآوی؛ گوشی هوشمندی با دوربین سلفی زیر نمایشگر

پتنت جدید هوآوی که در اداره ملی مالکیت معنوی چین ثبت شده و صبح امروز 18 آگوست منتشر شده است، مربوط به یک گوشی هوشمند است که از دوربین سلفی زیر نمایشگر و لنزهایی با زوم پریسکوپ بهره می‌برد.

بر اساس اسکچ‌های این گوشی و گزارشی که در LetsGoDigital منتشر شده است، این گوشی دارای نمایشگری با لبه‌های خمیده در دو طرف و حداقل حاشیه است. همچنین یک دوربین سلفی زیر نمایشگر قرار گرفته است و در قاب پشتی گوشی چهار دوربین با چیدمان جدید قرار گرفته‌اند. این دوربین‌ها در چهار جهت مختلف قرار گرفته‌اند و در کنار هم شبیه به علامت + شده‌اند. LED فلش نیز بین این چهار دوبین قرار گرفته است.

دوربین اصلی این گوشی در برخی تصاویر وسط قابل پشتی قرار گرفته است؛ اما در تصاویر دیگری گوشه بالا سمت راست یا سمت چپ قاب قرار گرفته است. لنزی که پایین دیگر لنزها قرار گرفته است، مربع شکل است و لنز بزرگنمایی پریسکوپ است. نام برند نیز پایین قاب پشتی گوشی و به صورت افقی نوشته شده است.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این پتنت در دسترسی نیست و حتی نام آن نیز مشخص نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی هوآوی در حال کار روی چنین گوشی است یا تنها حق امتیاز آن را ثبت کرده است. با این وجود ممکن است در آینده نزدیک شاهد ظهور این طراحی ها در گوشی‌های هوشمند هوآوی باشیم.

ارسال نظر