گوشی جدید اینفینیکس از شارژ سریع 160 وات پشتیبانی می‌کند

رسانه کلیک - برند اینفینیکس قصد دارد از شرکت‌های بزرگ جهان پیشی گرفته و گوشی جدید خود را با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 160 وات به بازار بفرستد.

گوشی جدید اینفینیکس از شارژ سریع 160 وات پشتیبانی می‌کند

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از گوشی‌های پرچمدار و بالارده چینی مانند شیائومی می 10 اولترا، iQOO 5 Pro، سری بلک شارک 4، نوبیا رد مجیک 6 پرو و نوبیا Z30، از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کنند. ظاهرا برند اینفینیکس (Infinix) نیز تصمیم گرفته است به صورت جدی وارد عرصه رقابت شده و گوشی جدید خود را با مشخصات بهتر و سریع‌تری به مشتریان عرضه کند.

سایت تخصصی XDA Developers به تازگی از ارائه یک شارژر اولترا فلش 160 واتی توسط اینفینیکس خبر داده است؛ اما هنوز مشخص نشده این شارژر دقیقا به کدام اسمارت فون شرکت تعلق دارد.

کلیه مواردی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، جزو محصولات پرچمدار به شمار می‌آیند. به جز می 10 اولترا و نسخه پرو iQOO 5 که به تراشه اسنپدراگون 865 مجهز شده‌اند، سایر گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون 888 بهره می‌برند.

اینفینیکس ساخت گوشی‌های هوشمند را از سال 2013 آغاز کرده و تا امروز عمده تمرکز خود را روی عرضه محصولات میان رده گذاشته است. با این حال اگر گزارش‌های منتشر شده درباره شارژر 160 واتی حقیقت داشته باشند، می‌توان گفت گوشی جدید شرکت یک محصول بالارده با مشخصات باورنکردنی است.

برند نسبتا نوپای چینی اخیرا دو گوشی اینفینیکس نوت 10 و نوت 10 پرو را وارد بازار هند کرده است. مدل پرو از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس 6.95 اینچی با رفرش ریت 90 هرتز و پنل ال‌سی‌دی IPS بهره می‌برد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن نیز وسط صفحه قرار دارد. این محصول به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده است و برای پردازش داده‌ها از تراشه هلیو G95 کمک می‌گیرد. از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به سیستم دوربین چهارگانه (با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی) و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 33 وات اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل پرو 233 دلار است.

گوشی جدید اینفینیکس نوت 10 به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس 6.95 اینچی با رفرش ریت 60 هرتز و پنل ال‌سی‌دی IPS مجهز شده است. این محصول در دو نسخه و با ظرفیت حافظه 4/64 گیگابایت و 6/128 گیگابایت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل نیز به ترتیب در قسمت جلو و پشت گوشی قرار گرفته‌اند. این محصول دارای تراشه SoC هلیو G85 بوده و وظیفه تأمین شارژ آن نیز بر عهده باتری 5000 میلی آمپر ساعتی (با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 وات) است. مدل معمولی در حال حاضر با قیمت 151 دلار به فروش می‌رسد.

ارسال نظر