گوشی جدید ردمی از نرخ ۱۲۰ هرتز و سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند

رسانه کلیک - شرکت شیائومی به واسطه سری ردمی توانسته است به محبوبیت مطلوبی دست پیدا کند. حال به طبق شایعات گوشی جدید ردمی از امکانات جذابی بهره خواهد برد. 

گوشی جدید ردمی از نرخ ۱۲۰ هرتز و سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند

سری گوشی‌های ردمی در اکثر نقاط جهان توانسته‌اند به واسطه قیمت مناسب و امکانات خود به فروش خوبی دست پیدا کنند.

حال در جدیدترین اخبار منتشر شده پیرامون گوشی جدید ردمی به نظر می رسد شیائومی قصد دارد تا جای پای خود را در بازار تلفن‌های هوشمند محکم‌تر از همیشه کند.

درحال حاضر کمپانی شیائومی دستگاه‌های زیادی در سری ردمی عرضه کرده است. محصول جدید نیز قرار است در همین خانواده به دست علاقه‌مندان برسد.

به گزارش حساب کاربری دیجیتال‌چت‌استیشن در شبکه اجتماعی ویبو، ردمی قصد دارد تا بزودی از یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و سرعت شارژ فوق‌العاده ۶۷ وات رونمایی کند.

بعلاوه این فرد اعلام کرده است محصول جدید از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره برده و انجام پردازش‌های کلی دستگاه به عهده پردازنده مدیاتک MT689X خواهد بود.

چیپست مورد اشاره براساس ساختار ۶ نانومتری ساخته شده و از واحد پردازش گرافیکی Mali-G77 بهره می‌برد. از لحاظ پردازشی انتظار می‌رود چیپست مدیاتک عملکردی مشابه با اسنپدراگون ۸۶۵ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس داشته باشد.

انتظار می‌رود روزها و هفته‌های آینده اطلاعات دقیق‌تری از عملکرد و امکانات این گوشی پیش از رونمایی رسمی در فضای مجازی منتشر شود.

درحال حاضر جدیدترین محصول معرفی شده توسط این کمپانی Redmi Note 10 5G که در ماه مه بطور رسمی از آن رونمایی شد. این تلفن هوشمند از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ بهره برده و از صفحه نمایش ال‌سی‌دی با نرخ ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. قیمت این گجت ۱۷۰ دلار اعلام شده است.

آیا شما حاضر به خرید یک تلفن هوشمند از کمپانی ردمی با پردازنده مدیاتک هستید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون گوشی‌های شرکت ردمی با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر