گوشی رول شونده ال‌جی احتمالا به تولید انبوه نخواهد رسید

رسانه کلیک - اخیراً شرکت ال جی در زمینه تولید گوشی های خود با مشکلات فراوانی مواجه شده است. همین امر باعث شده تا پروژه ساخت گوشی رول شونده الجی با ابهامات زیادی همراه شود.

گوشی رول شونده ال‌جی احتمالا به تولید انبوه نخواهد رسید

شرکت ال جی به علت فروش ضعیف بخش تلفن همراه خود در سال‌ های گذشته، با مشکلات زیادی در این حوزه دست و پنجه نرم می‌کند.

این شرکت اخیراً گوشی های جالبی را همچون Wing را معرفی کرده است اما جذاب تر از آن، گوشی رول شونده ال جی بود که بصورت کانسپت به نمایش گذاشته شد.

این دستگاه فوق العاده و متفاوت قرار بود امسال به تولید انبوه برسد. اما طبق برنامه های جدید این شرکت کره‌ای، به نظر می‌رسد که کانسپت مورد بحث، هیچوقت بطور رسمی از آن رونمایی نخواهد شد.

توقف خط تولید

طبق گزارش منتشر شده توسط یک خبرگزاری کره‌ای، شرکت ال جی از تامین کنندگان قطعه خود خواسته است تا تولیدات خود درباره پروژه این دستگاه را فعلا متوقف کنند.

این مسئله احتمالاً می‌تواند به علت دشواری در تولید محصول مورد بحث باشد. البته لغو تولید قطعات مورد نیاز این گجت رویایی به معنی عدم تولید قطعی این محصول نیست اما شایعات فراوانی پیرامون این مسئله وجود دارد.

شایعات فروش خط تولید

شرکت ال جی از نیمه دوم سال ۲۰۱۵ هیچ سودی در زمینه فروش تلفن های هوشمند خود نکرده و همین امر باعث شده است که شرکت با ضرر ۴.۵ میلیاردی روبرو شود.

همین امر باعث انتشار اخباری مبنی بر قصد این شرکت برای فروش خط تولید گوشی های هوشمند خود به کنگره ویتنامی Vingroup شده است.

با در نظر داشتن تمام این موارد، لغو تولید محصول فوق، جای تعجب نخواهد داشت. زیرا حتی با وجود فروش این بخش به یک مجموعه دیگر، برند های دیگری نیز هستند که قصد تولید و رونمایی از اینگونه محصولات را از سال جاری میلادی دارند.

حال هنوز مشخص نیست که شرکت ال جی چه برنامه دقیقی برای آینده خط تولید گوشی های هوشمند خود دارد.

ارسال نظر