قیمت گوشی سرفیس دوئو مایکروسافت از 1400 دلار به 400 دلار رسید!

رسانه کلیک – قیمت گوشی سرفیس دوئو (Surface Duo) مایکروسافت 1000 دلار کاهش پیدا کرد. این محصول در حال حاضر با قیمت 410 دلار و با وارانتی یک ساله در اختیار افراد قرار می گیرد.  

قیمت گوشی سرفیس دوئو مایکروسافت از 1400 دلار به 400 دلار رسید!

اگر به خاطر داشته باشید گوشی تاشوی سرفیس دوئو با قیمت 1400 دلار وارد بازار شد. با اینکه انتظار می رفت مایکروسافت در هفته های آتی تخفیف قابل قبولی را برای محصول خود در نظر بگیرد، اما هیچکس فکرش را هم نمی کرد که قیمت آن به 400 دلار کاهش پیدا کند؛ به خصوص آنکه گوشی جدید مشخصات خارق العاده و سطح بالایی دارد.

مشخصات گوشی سرفیس دوئو مایکروسافت

سرفیس دوئو نخستین گوشی دو نمایشگره مایکروسافت است که ضمن بهره مندی از اسنپدراگون 855 کوالکام و سیستم عامل اندروید 11، یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای مالتی تسکینگ (انجام چندین کار در آن واحد) به شمار می آید و با اینکه قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را ندارد، اما از بسیاری از گوشی های 5G بهتر است.

اسمارت فون مذکور به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده است. البته کاربران می توانند با پرداخت هزینه اضافه حافظه اصلی را تا 256 گیگابایت ارتقاء دهند. اسکنر اثر انگشت در حاشیه کناری دستاه قرار گرفته است و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی آن تا یک روز نیازی به شارژ مجدد ندارد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به دوربین 11 مگاپیکسلی اشاره کرد.

سرفیس دوئو فاقد جک هدفون است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD و شارژ بیسیم را ندارد. با این حال کاربر می تواند به لطف لولاهای 360 درجه آن، اندازه نمایشگر امولد (AMOLED) را از 5.6 اینچ به 8.1 اینچ و بالعکس تغییر دهد.

ارسال نظر