گوشی نووا ۹ هواوی در مراحل نهایی تولید به سر می‌برد

رسانه کلیک - اواخر سال ۲۰۲۰ بود که غول فناوری چینی از سری نووا ۸ رونمایی کرد. حال طبق شایعات به نظر می‌رسد که گوشی نووا ۹ قرار است امسال زودتر از نسل قبلی خود معرفی شود. 

گوشی نووا ۹ هواوی در مراحل نهایی تولید به سر می‌برد

با توجه به شایعات منتشر شده توسط چند بلاگر چینی، گفته می‌شود هواوی قصد دارد از گوشی نووا ۹ در ماه آگوست یا اکتبر رونمایی کند.

انتظار می‌رود سری جدید گوشی‌های نووا مشخصات و ظاهری یکسان با نسل قبلی خود داشته باشند. برای مثال مجموعه دوربین نووا ۸ از یک طراحی بیضی شکل بهره می‌برد که لنز اصلی بصورت تکی در قسمت بالایی و دیگر سنسورها در پایین آن قرار گرفته‌اند.

از طرفی گفته می‌شود سری جدید گوشی‌های نووا طراحی مشابهی با ماژول دوربین حلقه‌ای سری P50 داشته باشد. بنابراین هنوز طراحی اصلی این گوشی چینی بطور واضح مشخص نشده است.

طبق اطلاعات افشا شده در ماه مه میلادی، اعلام شده است نووا ۹ از پردازنده کایرین 990E بهره خواهد برد که در گوشی Mate 40E 5G شاهد حضور آن بوده‌ایم. البته این احتمال نیز وجود دارد که به علت وقوع مشکل تولید پردازنده‌ها، سری جدید گوشی‌های نووا از مودم 4G استفاده کنند. در واقع می‌توان گفت احتمال عرضه این گوشی بدون فناوری ارتباطی 5G نیز وجود دارد.

جدا از سری جدید گوشی‌های هوشمند نووا، شرکت هواوی درحال توسعه سری P50 است که گفته می‌شود این محصولات از پردازنده کایرین ۹۰۰۰ استفاده خواهند کرد. زمان رونمایی از پرچمداران این شرکت ماه جولای یا آگوست پیش‌بینی شده است. بنابراین در هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از جدیدترین محصولات هواوی خواهیم بود.

آیا تابحال از محصولات این شرکت چینی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما هواوی می‌تواند با وجود محدودیت‌های اعمال شده توسط ایالات متحده به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد؟

با ما همراه باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون معرفی گوشی‌های جدید شرکت هواوی مطلع شوید.

ارسال نظر