گوشی های جدید سامسونگ تا ۴ سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد

رسانه کلیک - اگر شما جز کاربرانی هستید که قصد نگهداری گوشی های جدید سامسونگ خود را برای مدت طولانی تر هستید، این شرکت کره‌ای خبر های خوبی برای شما دارد. 

گوشی های جدید سامسونگ تا ۴ سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد

شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده است گلکسی های معرفی شده از سال ۲۰۱۹ به بعد تا ۴ سال بروزرسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

این بدان معناست که تلفن هوشمند و تبلت شما می تواند طول عمر قابل استفاده طولانی تری داشته باشد.

البته که این مسئله به معنی دریافت چهار ساله اندروید جدید نیست، اما می‌تواند برای کاربران گوشی های جدید سامسونگ خبر خوشی باشد. به این معنی که کاربران می‌توانند از تلفن همراه خود مدت زمان بیشتری بطور امن استفاده کنند.

درحال حاضر، دستگاه های موجود، بروزرسانی های امنیتی ماهانه یا سه ماهه را برای دو سال دریافت می‌کنند.

آپدیت گوشی‌های جدید سامسونگ

البته این زمانبندی بستگی به آن دستگاه دارد. برای مثال، پرچمداران این برند، بروزرسانی های ماهانه دریافت می‌کنند و میانرده های سامسونگ نیز بصورت سه ماه یکبار این بروزرسانی هارا دریافت می‌کنند.

اما بعد از مدتی پرچمداران نیز همانند میانرده ها بصورت سه ماه یکبار این آپدیت هارا دریافت می‌کنند.حال این رویه تغییر کرده است و سامسونگ نوید انتشار چهار ساله بروزرسانی های امنیتی را برای گوشی های خود داده است.

نوید سامسونگ به کاربران

این مسئله می‌تواند به کاربران کمک کند تا مدت بیشتری از گلکسی خود استفاده کنند. این خبر می‌تواند تکمیل کننده اعلام رسمی سامسونگ در سال گذشته باشد.

خبری مبنی بر انتشار سه نسل از نسخه های جدید اندرویدی برای پرچمدارانی که از گوشی گلکسی اس ۱۰ به بعد توسط این شرکت معرفی شدند.

تمامی این اقدامات توسط غول کره ای برای رقابت با شرکت اپل انجام شده است تا سامسونگ بتواند فروش محصولات خود را به بالاترین سطح ممکن برساند.

بر اساس اعلامیه رسمی سامسونگ، دستگاه های زیر بروزرسانی های چهار ساله را دریافت خواهند کرد:

ارسال نظر