گوشی هوشمند جیونی ام ۳۰ با باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت رونمایی شد

رسانه کلیک - گوشی جیونی ام ۳۰ با باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت رونمایی شد. این گوشی به دلیل طراحی زیبا و مشخصات سخت‌افزاری مطلوب ارزش خرید آن را بیشتر می‌کند.

گوشی هوشمند جیونی ام ۳۰ با باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت رونمایی شد

کاربرانی که قصد دارند یک گوشی هوشمند به همراه مشخصات سخت‌‌افزاری مطلوب هستند که تراشه‌ قوی‌تر نسبت به رقبا داشته باشد، از یک دوربین با امکان ثبت تصاویر باکیفیت و نمایشگری با قابلیت ارائه‌ی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار باشد خریداری کنند گوشی جیونی ام ۳۰ گزینه مناسبی است.

برخی کاربران نیز فرصت کافی برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود ندارند؛‌ جیونی ام ۳۰ به آن‌ها کمک می‌کند که این نیاز خود را برطرف کنند. گوشی هوشمند جیونی ام ۳۰ (Gionee M30) مجهز به با باتری به ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعت است که مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل قبولی را نیز به همراه دارد. همچنین کاربر می‌تواند دستگاه را با استفاده از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی شارژ کند.

علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول این گوشی طراحی ظاهری بسیار زیبایی نیز دارد. این گوشی هوشمند از قابی آلومینیومی استفاده می‌کند. از آن‌جایی که این گوشی از باتری با ظرفیت بالا برخوردار است می‌تواند وزنی معادل ۳۰۵ گرم داشته باشد.

کمپانی جیونی برای گوشی جدید خود از نمایشگری ۶ اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن +HD بهره برده است. حسگر اثرانگشت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز در پنل پشتی آن قرار دارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قسمت بالای صفحه نمایش قرار گرفته است تا کاربر بتواند تصاویر و چت تصویری را ثبت کند.

جیونی ام ۳۰ از ۲ بلندگوی استریو، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری برخوردار است و از ۲ سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. در زیر قاب این گوشی تراشه هلیو پی ۶۰ مدیاتک با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره ‌سازی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد محصول جدید شرکت چینی در ۳۱ آگوست ۱۰ شهریور با قیمتی معادل ۲۰۲ دلار به بازار چین وارد شود. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود یا خیر.

ارسال نظر