معرفی سه قابلیت جدید برای گوشی هوشمند پیکسل 5 و پیکسل 5G 4a گوگل

ویژگی‌های جدید گوشی هوشمند پیکسل 5 و پیکسل 5G 4a گوگل به شما اجازه می‌دهند ضمن افزایش طول عمر باتری و امنیت دستگاه، تماس‌های ناخواسته را نیز مسدود کنید.

معرفی سه قابلیت جدید برای گوشی هوشمند پیکسل 5 و پیکسل 5G 4a گوگل

قابلیت‌های جدید گوشی هوشمند پیکسل 5 و پیکسل 5G 4a گوگل

گوگل تا کنون سه تبلیغ 15 ثانیه‌ای را برای معرفی گوشی پیکسل 5 و نسخه 5G پیکسل 4a منتشر کرده است. در یکی از این تبلیغات به طول عمر 48 ساعت برای پیکسل اشاره شده که این امر با توجه به ظرفیت نه چندان بالای باتری آن قدری عجیب به نظر می‌رسد. اما گوگل چگونه می‌خواهد طول عمر باتری گوشی‌ها را افزایش دهد؟

حالت Extreme Battery Saverیکی از روش‌های شرکت برای حل مشکل باتری است که به طور خودکار، اپلیکیشن های فعال را به موارد ضروری محدود می‌کند. البته امکان انتخاب برنامه‌های دیگر توسط کاربر نیز وجود دارد. گوگل ضمن اشاره بر تأثیر عوامل مختلف در کاهش طول عمر باتری، گفته است استفاده از برخی ویژگی‌های دستگاه نیز می‌تواند شارژ زیادی مصرف کرده و از عمر باتری بکاهد.

در تبلیغ بعدی شاهد فرار یک پسربچه از یک پرنده مزاحم هستیم که در واقع تداعی‌گر حملات ناخواسته به گوشی است. ظاهرا شرکت با به کار بردن تراشه امنیتی TitanM در پیکسل 5 و نسخه 5G پیکسل 4a این مشکل را نیز تا حدودی برطرف کرده است.

ویژگی سوم Call Screen نام دارد که امکان مسدود کردن تماس‌های ناخواسته را برای شما فراهم می‌آورد. این‌طور که پیداست گوگل اهمیت بسیاری به نیازها و خواسته کاربران می‌دهد.

گوشی‌های سری پیکسل 6 نیز تا سه ماه آینده وارد بازار می‌شوند. باید دید شرکت چه ویژگی‌هایی را برای نسل بعدی گوشی‌های خود در نظر گرفته است.

ارسال نظر