اطلاعات فاش‌شده درباره دوربین دوگانه گوشی پرچمدار آینده اوپو

رسانه کلیک - اخیرا اطلاعاتی درباره گوشی هوشمند پرچمدار آینده اوپو فاش شده است که نشان می‌دهد این گوشی از تکنولوژی جدید شرکت سونی برای دوربین اصلی دوگانه خود بهره خواهد برد.‌‌‌‌‌‌‌‌

اطلاعات فاش‌شده درباره دوربین دوگانه گوشی پرچمدار آینده اوپو

اوایل امسال در ماه مارچ شرکت چینی اوپو از مدل جدید گوشی‌های پرچمدار خود به نام اوپو فایند X2 رونمایی کرد. این گوشی نمایشگر 120 هرتزی و پردازنده اسنپدراگون 865 دارد. اکنون اطلاعاتی درباره جایگزین این گوشی یعنی مدل بعدی این سری، به صورت آنلاین فاش شده است.

اطلاعات افشا شده درباره پرچمدار آینده اوپو در ویبو ویژگی‌های جالب این گوشی را نشان می دهد. براساس این اطلاعات این گوشی رزولوشن 3K خواهد داشت و با نرخ تازه سازی بالایی عرضه خواهد شد. این دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 875 ساخت شرکت کوالکام خواهد بود که در روزهای آینده رونمایی می شود. مانند همیشه، به احتمال زیاد بیشتر گوشی‌های پرچمدار سال آینده میلادی مجهز به این تراشه جدید کوالکام خواهند بود.

علاوه بر این، اوپو گوشی جدید خود را با تکنولوژی دوربین جدید به بازار عرضه خواهد کرد. گفته شده است که این شرکت در حال آزمایش سیستم دوربین دوگانه جدیدی برای دوربین اصلی گوشی آینده خود است که از سنسور دوربین IMX7xx سونی با CMOS بزرگ‌تر و پیکسل بالاتر بهره می‌برد.

اطلاعات فاش شده همچنین نشان می دهد که این گوشی از تکنولوژی Super Flash Charging پشتیبانی می کند و احتمالا توان شارژ این گوشی، 65 وات است. البته چند ماه پیش این شرکت از تکنولوژی 125 واتی Flash Charging خود نیز رونمایی کرده است.

پیش از این، معاون رئیس اوپو و رئیس شرکت در چین، تایید کرده است که نسل بعدی تلفن‌های هوشمند سری اوپو فایند در فصل اول سال 2021 (یعنی در ماه‌های دی تا آخر اسفند) به بازار عرضه می شود.

دیدن گوشی هوشمند پرچمدار آینده اوپو و تفاوت آن با دیگر گوشی‌های پرچمدار برندهای مختلف جالب خواهد بود. همچنان اطلاعاتی درباره سخت افزار این گوشی در دست نیست، ولی می توان حدس زد که این گوشی از اندروید 11 با رابط کاربری سفارشی ColorOS 7.2 پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال نظر