گوشی گلکسی اف۲۲ مجهز به نمایشگر ۹۰ هرتز رونمایی شد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ ساعاتی پیش از گوشی گلکسی اف۲۲ در کشور هند رسما رونمایی کرد. در این مطلب قصد داریم به مشخصات و قیمت گوشی جدید سامسونگ بپردازیم. 

گوشی گلکسی اف۲۲ مجهز به نمایشگر ۹۰ هرتز رونمایی شد

غول فناوری کره‌ای امروز در هند از گوشی گلکسی اف۲۲ رونمایی کرد. سری F معمولا شامل محصولات ارزان‌قیمت سامسونگ به حساب می‌آید. بنابراین گوشی‌های عرضه شده در این سری معمولا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد.

با توجه به امکانات و سخت‌افزار بکار رفته در گوشی جدید سامسونگ، این محصول می‌تواند انتخاب بسیاری از مشتریان طرفدار این شرکت باشد.

مشخصات کلیدی گوشی گلکسی اف۲۲

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده گجت جدید سامسونگ از یک صفحه آمولد ۶.۴ اینچ با رزولوشن +HD، نسبت صفحه نمایش ۲۰:۹ و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. هم‌چنین در لایه‌های زیرین این دستگاه پردازنده مدیاتک هلیو جی۸۰ در کنار ۴/۶ گیگابایت حافظه رم وظیفه انجام انواع وظایف مختلف را برعهده دارد.

بعلاوه گوشی جدید در دو حافظه رام ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت جهت ذخیره انواع فایل در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. یکی از نکات مثبت در دستگاه معرفی شده پشتیبانی از microSD است. بنابراین کاربران می‌توانند حافظه گوشی خود را تا حداکثر ۱ ترابایت افزایش دهند.

در بخش عکاسی گلکسی جدید از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند. این درحالی است که پنل پشتی دستگاه از یک مجموعه چهارگانه بهره می‌برد. این مجموعه شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر با عنوان‌های تشخیص عمق و تصویربرداری ماکرو می‌شود.

این گوشی از اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری OneUI 3.1 استفاده می‌کند و تامین انرژی دستگاه توسط یک باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۵ وات انجام می‌پذیرد.

از دیگری ویژگی‌های بکار رفته در این محصول مقرون به‌صرفه می‌توان به حضور حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، USB-C، جی‌پی‌اس، بلوتوث ۵.۰ و فناوری VoLTE به جهت اتصال هردو سیم‌کارت دستگاه بطور همزمان به شبکه 4G اشاره کرد.

قیمت این محصول برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایت ۱۶۸ دلار و نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت ۱۹۵ اعلام شده است.

ارسال نظر