هر آنچه از مشخصات گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ انتظار می‌رود

رسانه کلیک - گوشی گلکسی زد فلیپ 3 به زودی از راه می‌رسد. در این مطلب به بررسی طراحی، مشخصات داخلی و خارجی، قیمت و شایعات مربوط به این دستگاه می‌پردازیم.

هر آنچه از مشخصات گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ انتظار می‌رود

گوشی گلکسی زد فلیپ 3

کمپانی کره‌ای سامسونگ قرار است در نیمه دوم سال جاری، از گوشی‌های هوشمند متعددی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها Galaxy Z Flip 3 نام دارد. این محصول در واقع جایگزین گوشی‌های هوشمند Z Flip و Z Flip 5G بوده که روی محور عمودی باز و بسته می‌شوند.

گوشی‌های انعطاف‌پذیر فلیپ جزء محصولات موفق سامسونگ محسوب می‌شوند. با این وجود، به نظر می‌رسد مدل بعدی این گوشی‌ها در سال 2021 به طور چشمگیری ارتقا پیدا می‌کند.

گوشی فلیپ جدید از لحاظ طراحی چند تفاوت قابل‌توجه با مدل‌های قبلی دارد. پنل پشتی این دستگاه از یک طراحی دو رنگ برخوردار است. بخش بالایی به رنگ مشکی بوده و بخش پایینی در رنگ‌بندی متعدد شامل مشکی، سفید، خاکستری، سبز تیره، بنفش کمرنگ، بژ، آبی تیره و صورتی عرضه می‌شود.

گوشی گلکسی زد فلیپ 3 دارای نمایشگر پوششی 1.9 اینچی در پنل پشتی بوده که بهبود قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به نمایشگر 1.1 اینچی در مدل‌های قبلی در نظر گرفته می‌شود. این گوشی به احتمال زیاد به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز بوده و دوربین سلفی آن در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد Flip 3

گوشی انعطاف‌پذیر جدید سامسونگ همانند بسیاری از محصولات سال 2021 از جمله گلکسی S21 و وان پلاس 9 پرو، از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند. رندرهای منتشرشده از این محصول، از وجود دو دوربین در پنل پشتی خبر می‌دهند.

با اینکه مشخصات دوربین‌های پنل پشتی به طور رسمی و مؤثق اعلام نشده، اما احتمال می‌رود فلیپ 3 شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین اوترا واید 12 مگاپیکسلی باشد.

طبق گزارش SamMobile، زد فلیپ 3 در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده و حداقل دارای رم 6 گیگابایتی است. احتمالا ظرفیت باتری گوشی جدید، بیشتر از باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی موجود در گوشی‌های قدیمی‌تر خواهد بود.

خبرگزاری‌های مختلف، قیمت‌های متعددی را برای گوشی انعطاف‌پذیر فلیپ 3 پیشنهاد کرده‌اند. اما با توجه به برچسب بهای گوشی‌های زد فلیپ (1199 دلار) و زد فلیپ پرو (1380)، پیش‌بینی قیمت 1400 دلار توسط رسانه GizNext منطقی‌تر از همه به نظر می‌رسد.

سامسونگ به طور رسمی تاریخ دقیقی را برای عرضه گوشی زد فلیپ 3 اعلام نکرده است. با این حال، می‌توان انتظار داشت که دستگاه انعطاف‌پذیر جدید پیش از پایان تابستان در دست کاربران و هواداران مشتاق قرار گیرد.

ارسال نظر