گوشی گیمینگ ایسوس با امضای برند اسنپدراگون در قاب پشتی به TENAA راه یافت

رسانه کلیک - وب‌سایت چینی TENAA به تازگی از گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس رونمایی کرده است که نام برند اسنپدراگون کوالکام در پنل پشتی آن خودنمایی می‌کند.

گوشی گیمینگ ایسوس با امضای برند اسنپدراگون در قاب پشتی به TENAA راه یافت

یک گوشی هوشمند جدید و اسرارآمیز مخصوص بازی از کمپانی ایسوس به تازگی در فضای آنلاین مشاهده شده است. این دستگاه جدید از سایر گوشی‌های گیمینگ ROG ایسوس متمایز است، چون از پردازنده اسنپدراگون کوالکام استفاده می‌کند و برند اسنپدراگون در پنل پشتی آن به چشم می‌خورد.

وب‌سایت صدور جواز چینی TENAA اخیرا از تصاویر و مشخصه‌های مهم و کلیدی گوشی گیمینگ Asus با برند اسنپدراگون رونمایی کرده است. تصاویر جدید، طراحی گوشی در نمای واضحی را نشان می‌دهند.

در پنل پشتی، لوگوی Asus در قسمت پایین و برند اسنپدراگون در قسمت وسط به چشم می‌خورند. در بالای این برند، اسکنر اثرانگشت و پس از آن، چیدمان افقی سیستم دوربین قرار گرفته‌اند.

شماره مدل هندست جدید ایسوس برابر با ASUS_I007D است. این شماره با دستگاهی با نام کد VODKA مطابقت دارد که قبلا در کد منبع کرنل ROG Phone 5 مشاهده شده است. به بیان بهتر، گوشی جدید ایسوس به احتمال زیاد همان اسمارت فون مخصوص بازی است که خبر ساخت آن در سال گذشته منتشر شد. اگر به یاد داشته باشید، کوالکام قصد داشت تا پایان سال 2020، گوشی گیمینگ انحصاری خود را با همکاری ایسوس تولید کند.

فهرست TENAA اطلاعات مهمی را در خصوص محصول مشترک ایسوس و کوالکام در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است. گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس-کوالکام به نمایشگر اولد 6.78 اینچی مجهز بوده و از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند.

از جمله مشخصه‌های داخلی این محصول می‌توان به باتری 3840 میلی آمپر بر ساعت اشاره کرد. سیستم دوربین واقع در پنل پشتی آن نیز شامل سنسورهای 64 و 12 مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 11 استفاده می‌کند و دارای رم 16 گیگابایتی و همین‌طور حافظه داخلی 512 گیگابایتی است. متأسفانه، فعلا جزئیات دیگری درباره گوشی مخصوص بازی ایسوس در دسترس نیست.

ارسال نظر