گوگل امکان استفاده از پسورد را به تاریخچه جستجوها اضافه کرد

رسانه کلیک - با اضافه شدن پسورد به تاریخچه جستجوها، اطلاعات شخصی کاربران امنیت بیشتری پیدا می‌کند. گوگل اقدامات ارزنده‌ای برای افزایش امنیت اکانت کاربران انجام داده است.کمپانی گوگل برای امنیت اطلاعات کاربران در تاریخچه جستجوها، پسورد را به این بخش اضافه کرد. با افزودن پسورد به صفحه فعالیت‌های اکانت کاربری، تمامی اطلاعات کاربر مثل تاریخچه تماشای یوتوب، جستجوها و دیگر سرویس‌های گوگل ایمن خواهد شد. پیش از این، اطلاعات کاربران می‌توانست به راحتی در معرض دید دیگران قرار بگیرد.

گوگل امکان استفاده از پسورد را به تاریخچه جستجوها اضافه کرد

کمپانی گوگل برای امنیت اطلاعات کاربران در تاریخچه جستجوها، پسورد را به این بخش اضافه کرد. با افزودن پسورد به صفحه فعالیت‌های اکانت کاربری، تمامی اطلاعات کاربر مثل تاریخچه تماشای یوتوب، جستجوها و دیگر سرویس‌های گوگل ایمن خواهد شد. پیش از این، اطلاعات کاربران می‌توانست به راحتی در معرض دید دیگران قرار بگیرد.

برای فعال کردن پسورد در صفحه فعالیت‌های اکانت کاربری،‌ به این لینک مراجعه کنید. سپس روی لینک Manage My Activity کلیک کنید. در این صفحه، گزینه Require Extra Verification را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، برای تأیید، پسورد اکانت خود را وارد کنید. پس از این کار، پسورد به بخش تاریخچه جستجوها اضافه خواهد شد.

تاریخچه جستجوها کاربران باید نسبت به اطلاعات و حریم شخصی خود اهمیت دهند. اگر میزان امنیت حساب کاربری خود را افزایش ندهید،‌ احتمال سواستفاده از اطلاعات شما بسیار بالا خواهد بود. همچنین، امکان هک شدن حساب کاربر وجود خواهد داشت که می‌تواند خسارات جبرا‌ن‌ناپذیری را به کاربر متحمل کند.

افزایش امنیت حساب کاربری برای افرادی که از سیستم کامپیوتری مشترکی استفاده می‌کنند، به شدت توصیه می‌شود. شرکت گوگل اخیرا اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای افزایش امنیت اکانت کاربران انجام داده است.

ارسال نظر