گوگل داکس یک میلیارد دانلود در پلی استور داشته است

رسانه کلیک - با توجه به اینکه از ابتدای سال 2020 مردم سراسر جهان در خانه مشغول کار و ادامه تحصیل هستند، گوگل داکس به یک میلیارد دانلود در پلی استور رسیده است.شرکت گوگل به دلیل موتور جست‌وجو خود معروف است. یکی از پر کاربرد ترین خدمات این غول فناوری، گوگل داکس است. گوگل‌داکس یک سرویس ابری مشابه مایکروسافت ورد است که با هر حساب گوگل، رایگان ارائه می‌شود. اکنون، اپلیکیشن اندروید گوگل‌داکس بعد از 6 سال که از زمان راه‌اندازی‌اش می‌گذرد، به یک میلیارد نصب در پلی استور رسیده است.

گوگل داکس یک میلیارد دانلود در پلی استور داشته است

شرکت گوگل به دلیل موتور جست‌وجو خود معروف است. یکی از پر کاربرد ترین خدمات این غول فناوری، گوگل داکس است. گوگل‌داکس یک سرویس ابری مشابه مایکروسافت ورد است که با هر حساب گوگل، رایگان ارائه می‌شود. اکنون، اپلیکیشن اندروید گوگل‌داکس بعد از 6 سال که از زمان راه‌اندازی‌اش می‌گذرد، به یک میلیارد نصب در پلی استور رسیده است.

اپلیکیشن اندروید گوگل داکس در 2014 رونمایی شده است. این برنامه بخشی از بسته اجباری GMS نیست و به همین دلیل، رسیدن به یک میلیارد دانلود در پلی استور شش سال طول کشیده است.

این برنامه پس از 4 سال از زمان راه اندازی، در اوکتبر 2018 از 500 میلیون دانلود عبور کرد، اما فقط در عرض 2 سال توانست از 500 میلیون دانلود دیگر نیز عبور کند. طبق گزارش Android Police ، افزایش دانلود این اپلیکیشن احتمالا به این دلیل است که مردم در سراسر جهان از ابتدای سال 2020 در خانه مشغول کار و تحصیل هستند.

از آنجایی که گوگل داکس یک سرویس رایگان و مبتنی بر فضای ابری است، بسیاری از افراد این اپلیکیشن را به اپلیکیشن‌های مشابه ترجیح می‌دهند. همچنین، موسسات بی‌شماری وجود دارند که از Google Workspace یا همان G Suite سابق، استفاده می ‌نند که شامل گوگل داکس نیز می‌شود.

همه ویژگی هایی که ذکر کردیم باعث می شود که افراد این برنامه را روی گوشی های هوشمند اندرویدی، تبلت‌ها و کروم بوک های خود نصب کنند.

ارسال نظر