گوگل مپس اندروید چراغ راهنمایی را به صورت گسترده نشان می‌دهد

رسانه کلیک - قابلیت نمایش دادن چراغ راهنمایی در گوگل مپس اندروید فقط برای کاربران آمریکایی فعال شده است و به زودی در سایر کشورها نیز منتشر خواهد شد.

گوگل مپس اندروید چراغ راهنمایی را به صورت گسترده نشان می‌دهد

حدود ۲ ماه پیش گوگل مپس اندروید قابلیت جدید خود را برای برخی کاربران آمریکایی فراهم کرده بود. گوگل نیز در آن روزها اعلام کرد که قابلیت جدید به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است و تضمینی برای انتشار آن در دستگاه‌ها دیگر وجود ندارد.

گوگل به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدید خود را به صورت گسترده آغاز کرده است. به نظر می‌رسد این قابلیت در دسترس تعداد زیادی از افراد قرار گرفته باشد. اما اینکه در دسترس همه کاربران قرار دارد یا خیر هنوز مشخص نیست؛ زیرا به صورت خودکار در اپلیکیشن فعال می‌شود و به تنظیم جداگانه نیازی ندارد.

با اضافه شدن این قابلیت به گوگل مپس پیشرفت زیادی نسبت به نسخه اولیه خود نداشته است و هنوز هم از همان آیکون‌ها استفاده می‌کند. این آیکون‌ها به صورت خودکار با نقشه هماهنگ می‌شوند و علاوه بر جست‌وجو در نقشه هنگام ناوبری نیز نمایش داده می‌شوند. با این وجود کاربران نیز می‌توانند دلیل کند شدن ترافیک جاده را بفهمند. به گفته کارشناسان این قابلیت فقط در آمریکا فعال شده است و به زودی در دسترس بسیاری از کاربران جهان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر