گوگل میت استفاده از بک‌گراند سفارشی را برای کاربران وب امکان‌پذیر کرد

رسانه کلیک - سرانجام امکان استفاده از بک‌گراند سفارشی برای تمام کاربران نسخه وب گوگل میت امکان‌پذیر شد و به گفته این شرکت، برای کاربران گوشی‌های هوشمند نیز به‌زودی امکان‌‌پذیر خواهد شد. 

گوگل میت استفاده از بک‌گراند سفارشی را برای کاربران وب امکان‌پذیر کرد

شرکت گوگل در حال انتشار قابلیت استفاده از بک‌گراند سفارشی برای تمام مشتریان خود است و در حال حاضر این قابلیت برای کاربران با سیستم عامل کروم و کاربران با سیستم عامل ویندوز و مک که با مرورگر کروم از گوگل میت استفاده کنند در دسترس است. برای استفاده از این قابلیت لازم نیست که هیچ افزونه کروم یا نرم افزاری روی سیستم کاربران نصب شود. همچنین این شرکت اعلام کرده است که به زودی این قابلیت برای کاربران گوشی‌های هوشمند نیز ایجاد خواهد شد و باید کمی صبر کنند.

با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند تصویر پس‌زمینه خود در چت‌های تصویری را به دلخواه خود انتخاب کنند. برای بک‌گراند سفارشی، کاربران می‌توانند از عکس‌های شخصی موجود در سیستم خود استفاده کنند یا یک عکس از مجوعه عکس هایی که توسط گوگل ارائه می‌شود انتخاب کنند. عکس‌هایی که توسط خود شرکت ارائه می‌شوند، عکس‌هایی زیبا از فضاهای اداری، طبیعت و تصاویر انتزاعی هستند.

مثل همیشه ممکن است یک هفته زمان لازم باشد تا این قابلیت برای شما فعال شود و روی سیستم شما دیده شود. قابلیت استفاده از یک‌گراند سفارشی در اپلیکیشن زوم بسیار پرطرفدار بوده است و به همین دلیل جای تعجب ندارد که گوگل این قابلیت را برای اپلیکیشن میت نیز فراهم کرده است.

گوگل می‌گوید استفاده از بک‌گراند سفارشی در چت‌های تصویری به کاربران کمک می‌کند تا شخصیت خود را به مخاطب بهتر نشان دهند و در پنهان کردن محیط اطراف نیز به آن‌ها کمک می‌کند. بعد از اینکه این قابلیت برای کاربران فعال شود، یک آیکون در گوشه سمت راست نمایشگر دیده خواهد شد که به کاربران این امکان را می دهد که تصویر پس‌زمینه خود را تغییر دهند.

ارسال نظر