آئودی RS7 اسپرت بک جدید با همکاری تیونر Nebulus رونمایی شد

رسانه کلیک - آئودی RS7 اسپرت بک جدید با قدرت  ۹۴۲ اسب‌بخار و ۱۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور و طرح رنگ بیرونی مشکی مات با همکاری تیونر Nebulus رونمایی شد.

آئودی RS7 اسپرت بک جدید با همکاری تیونر Nebulus رونمایی شد

خودرو آئودی RS7 اسپرت بک بزرگ و مخصوص خانواده است که قدرت و کارایی منحصربه‌فرد آن شبیه به خودروهای سوپراسپرت است. این مسئله باعث می‌شود بسیاری از شرکت‌های تیونینگ توانایی چالاک و سریع نشان دادن آن را نداشته باشند.

در هر صورت هر فردی که بخواهد می‌تواند به شرکت‌های مختلف تیونینگ خودرو که طیف گسترده‌ای از نسخه‌های جدید را برای آئودی RS7 اسپرت‌بک ارائه می‌دهند، مراجعه کند. البته تعداد زیادی از آن‌ها توانایی رقابت را با نسخه‌ قدرتمند عرضه‌شده توسط شرکت Nebulus با همکاری بلک باکس-ریشتر، HGP توربو و ۸۱۱ دیزاین ندارند.

این خودرو در حال حاضر می‌تواند قدرتی معادل ۹۴۲ اسب‌بخار و ۱۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور از پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر توئین توربو تولید کند. این در حالی است که پیشرانه ساخت کارخانه تنها می‌تواند ۵۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه دهد.

در حال حاضر اطلاعاتی کاملی از میزان سرعت RS7 تیون‌شده مشخص نیست. اما پیشرانه اصلی صفر تا ۹۶ کیلومتربرساعت را در زمان ۳/۵ ثانیه می‌پیماید و می‌تواند به بیشینه سرعت ۲۸۰ کیلومتربرساعت نیز برسد. البته محدودکننده بیشینه سرعت همراه‌ با تعویض و اصلاح برخی از تجهیزات داخلی حذف شده است.

این قدرت زیاد توجه افراد را جلب می‌کند. اما تنها ویژگی جالب خودرو آئودی RS7 اسپرت بک نیست؛ زیرا ظاهر این خودرو پس از اعمال روکش الماس مشکی مات روی رنگ مشکی متالیک و سپس یک لایه دیگر از وینیل نقره‌ای براق به دست می‌آید. این طرح گرافیکی جذاب به وسیله شرکت ۸۱۱ دیزاین ساخته شده است. به نظر می‌رسد حدود هفت روز طول می‌کشد تا پکیج طراحی بیرونی و رنگ پوششی آن تمام شود. پایین آوردن فاصله کف تا زمین و رینگ‌های آلیاژی بسیار بزرگ نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این خودرو است.

ارسال نظر