آمازون برخی از اعضای پروژه Prime Air را از کار برکنار کرد

رسانه کلیک – شرکت آمازون در راستای پیشبرد پروژه Prime Air ، برخی از اعضای تیم داخلی را از کار برکنار کرده و مشارکت خود را با پیمانکاران خارجی توسعه داده است.

آمازون برخی از اعضای پروژه Prime Air را از کار برکنار کرد

شرکت آمازون به تازگی بسیاری از اعضای تیم تحویل با استفاده از پهپاد را از کار برکنار کرده است. طبق گزارش Financial Times، این کمپانی تصمیم گرفته تا برای پیشبرد پروژه، تیم داخلی خود را کوچک کرده و از پیمانکاران خارجی کمک بگیرد. یک منبع ناشناس اعلام کرده که آمازون از سرعت پیشرفت پروژه ناامید شده و به همین خاطر سعی دارد استراتژی خود را تغییر دهد.

شرکت FACC Aerospace از اتریش و Aernnova Aerospace از کشور اسپانیا، نخستین پیمانکارانی هستند که در این پروژه با آمازون همکاری خواهند کرد و هر دو ید طولایی در ساخت قطعات دارند. البته با نزدیک شدن Prime Air به واقعیت، مسلما شرکت های بیشتری خواهان عضویت در این پروژه خواهند شد.

همانطور که می دانید کمپانی آمازون سال هاست که در حال تبلیغ برای Prime Air است. ایده اصلی این پروژه بر پایه حمل و نقل با پهپادها شکل گرفته؛ بدان معنا که بسیاری از بسته های کوچک خریداری شده از آمازون با استفاده از این هواپیماهای بی سرنشین کوچک به مشتریان تحویل داده می شوند.

کریستن کیش، یکی از سخنگویان شرکت آمازون طی مصاحبه ای با the FT و TechCrunch گفته که این برکناری ها در راستای پیشبرد عملیات انجام شده و تنها یک گروه کوچک را تحت تاثیر قرار داده است. وی افزود این دسته از افراد بسته به قابلیت ها و تجارب خود در بخش های دیگر آمازون مشغول به کار خواهند شد.

اوایل سال جدید میلادی بود که اداره هوانوردی فدرال (FAA) با درخواست آمازون مبنی بر آزمایش پروژه خود موافقت کرد. حال شرکت باید با اصلی ترین رقیب خود در این زمینه، یعنی کمپانی والمارت به رقابت بپردازد و پروژه Prime Air را یک گام دیگر جلو ببرد.

ارسال نظر