آموزش ساخت حساب بایننس | شروع مبادلات در بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال

رسانه کلیک - صرافی بایننس (Binance) بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در دنیا است. برای آغاز مبادلات در این صرافی ابتدا باید در آن حساب کاربری بسازید. در این مطلب، شما عزیزان می‌توانید آموزش ساخت حساب در صرافی بایننس را مطالعه کنید.

آموزش ساخت حساب بایننس | شروع مبادلات در بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال

صرافی بایننس (Binance) با حجم مبادلات 39.5 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در دنیا است. این صرافی در سال 2017 در چین تأسیس شد و پس از جابه‌جایی‌های متعدد اکنون در جزایر کیمن که بخشی از مستعمرات فرا دریایی بریتانیا در دریای کارائیب است، مستقر است.

بایننس از 371 دارایی ارز دیجیتال و 1303 بازار پشتیبانی می‌کند. حجم مبادلات بالا و تعداد دارایی‌های پشتیبانی شده زیاد بایننس، این صرافی را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمامی سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.

برای آغاز مبادلات خود در این صرافی، ابتدا باید یک حساب بایننس ایجاد کرده و دارایی‌های خود را به آن منتقل کنید. در ادامه این مطلب به آموزش ساخت حساب بایننس خواهیم پرداخت.

لزوم استفاده از VPN برای ساخت حساب Binance

لازم به ذکر است که به دلیل وجود تحریم‌های مالی و بانکی علیه ایران، ساخت حساب در بایننس برای ایرانیان ممنوع است. به همین دلیل برای استفاده از صرافی بایننس حتما باید از VPN استفاده کنید. پی‌بردن بایننس به اینکه شما از ایران از خدمات آن استفاده می‌کنید ممکن است موجب بلوکه شدن حساب و دارایی‌هایتان شود. گرچه کاربران قبلا موفق شده‌اند دارایی‌های خود را پس بگیرند، اما بازهم برای جلوگیری از این اتفاق هیچ‌گاه نباید با آی پی ایران به بایننس متصل شوید.

این مورد برای احراز هویت بایننس هم صادق است؛ یعنی اگر اطلاعات خودتان و شماره موبایل +98 خودتان را برای احراز هویت وارد کنید، حسابتان مسدود خواهد شد. به طور پیش‌فرض و بدون احراز هویت می‌توانید از اکثر امکانات بایننس استفاده کنید و تا سقف روزانه معادل 2 بیت کوین در حساب خود تبادل کنید.

حال که اهمیت استفاده از VPN را بیان کردیم، باید این نکته را نیز به حضورتان برسانیم که برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، کشوری که با سرور VPN آن حساب خود را ایجاد می‌کنید را هرگز تغییر ندهید و همیشه با آن وارد حسابتان شوید. برای مثال اگر با VPN کشور آلمان حساب بایننس خود را ایجاد کردید، همیشه باید با VPN آلمان به بایننس متصل شوید.

توجه داشته باشید که در سال 2019 بایننس در ایالات متحده مسدود شد و سرمایه‌گذاران این شرکت، Binance US را که نسخه مخصوص ایالات متحده بایننس است راه‌اندازی کردند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود از VPN آمریکا برای ساخت حساب و ورود به بایننس استفاده نکنید. در اصل، در صورت ساخت حساب با آی پی آمریکا، شما در بایننس حساب ایجاد نکرده‌اید، بلکه در Binance US که یک صرافی دیگر است حساب ساخته‌اید.

مراحل ساخت حساب بایننس

پس از متصل شدن به VPN کشور موردنظر، وارد سایت بایننس شوید و بر روی گزینه Register یا Register Now کلیک کنید تا مراحل افتتاح حساب آغاز شود.صفحه اصلی بایننس

باتوجه‌به اینکه امکان استفاده از خط تلفن +98 در بایننس وجود ندارد، در صفحه بعدی ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. رمز عبور شما باید دارای حداقل 8 کاراکتر، یک حرف بزرگ و یک عدد باشد.وارد کردن ایمیل و رمز عبور

پس از واردکردن ایمیل و رمز عبور روی Create Account کلیک کنید.

در مرحله بعدی با کلیک کردن و نگه‌داشتن، فلش را جابه‌جا و پازل را تکمیل کنید.

حل کردن پازل

در این مرحله یک کد امنیتی 6 رقمی به ایمیل شما ارسال خواهد شد. کد ارسال شده را وارد کنید تا ساخت حساب بایننس شما تکمیل شود.

کد فعالسازی

پس از اتمام این مراحل، با صفحه خوشامدگویی بایننس مواجه خواهید شد. در این مرحله گزینه Go To Dashboard واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید.صفحه خوشامدگویی بایننس

ایمن‌سازی حساب با احراز هویت دومرحله‌ای

در این مرحله از آموزش ساخت حساب بایننس نوبت ایمن‌سازی حساب با احراز هویت دومرحله‌ای است. پس از ورود به داشبورد پیغامی مبنی‌بر فعال‌سازی احراز هویت دومرحله‌ای دریافت خواهید کرد.پیغام فعالسازی احراز هوییت دومرحله‌ای

باتوجه‌به اینکه امکان استفاده از خط تلفن ایران برای این امر وجود ندارد، گزینه Google Verification را انتخاب کنید.دانلود Google Authenticator

حال باید از طریق فروشگاه پلی گوگل یا اپ‌استور اپل در تلفن همراه خود برنامه Google Authenticator را دانلود و نصب کنید. پس از نصب Google Authenticator در تلفن همراه خود گزینه Next را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی باید بارکد QR نمایش‌داده‌شده را در Authenticator اسکن کرده یا کد را به‌صورت دستی وارد کنید. پس از اضافه‌شدن حساب بایننس در لیست Authenticator، روی Next کلیک کنید.

در این مرحله کد بازیابی به شما نمایش داده خواهد شد. حتما این کد را به‌صورت فیزیکی در چند مکان مختلف یادداشت کنید. در صورت عدم دسترسی به Google Authenticator، این کد تنها راه به‌دست‌آوردن حساب و دارایی‌هایتان خواهد بود.کد بازیابی

پس از یادداشت کد بازیابی گزینه Next را انتخاب کنید.

در آخرین مرحله فعال‌سازی Google Authenticator، مجددا یک ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. کد 6 رقمی داخل این ایمیل را در فیلد بالا و کد ارائه شده توسط Authenticator را در فیلد پایین بنویسید و سپس Submit را انتخاب کنید.مرحله نهایی فعالسازی

پس از پایان این مراحل، فرایند ساخت حساب بایننس تکمیل و حسابتان آماده استفاده است.داشبورد بایننس

امیدواریم آموزش ساخت حساب بایننس برایتان مفید واقع شود و مبادلات خوبی را در این صرافی تجربه کنید. درصورتی‌که پیشنهادی برای مطالب آموزشی ارز دیجیتال دیگر دارید، حتما آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر