آپارات جدیدترین قربانی تحریم ها! [بروزرسانی]

رسانه کلیک - سایت آپارات از دقایقی پیش دچار اختلال شده و بر اساس گفته‌های محمد جواد شکوری، علت این نقص به اعمال تحریم بین المللی برمی‌گردد.

آپارات جدیدترین قربانی تحریم ها! [بروزرسانی]

از دقایقی پیش سایت آپارات با مشکلات و اختلالاتی همراه شده است. بر اساس گزارش رادار ابر آروان، وصعیت اختلال آپارت به شکل زیر است:

در این رابطه محمد جواد شکوری، مدیر عامل آپارات با اشتراک گذاری توییتی خبر از اعمال تحریم داده و عنوان کرد علت اصلی این اختلالات به این موضوع باز می‌گردد.

شکوری نوشت: «‏متاسفانه بدلیل اعمال تحریم‌های بین المللی از طرف شرکت ثبت کننده دامنه، آپارات بدون اطلاع قبلی، ناگهان از دسترس خارج شد. در حال انتقال به شرکت ثبت دامنه جدید هستیم، امیدواریم این فرایند بیش از یک روز زمان نبرد. کاش فقط درگیر تحریم بودیم!»

آپارات

چنین خبر بدی از نوع فنی آن هم در گیر و دار اخبار بد، بدون شک خبر خوبی برای استارتاپ‌های ایرانی نیست و باید منتظر ماند و دید آپارات برای پشت سر گذاشتن چنین مشکلی که بدون اطلاع قبلی دامنش را گرفته است، چقدر سرعت عمل به کار خواهد بست.

بروزرسانی:

به گزارش روابط عمومی آپارات، از دقایقی پیش این وب‌سایت به حالت اولیه بازگشته است. آپارات با بکارگیری تمام نیروی خود تلاش کرد در کمتر از 10 ساعت، اختلالات را برطرف کرده و مخاطبانش را در انتظار نگذارد. از این لحظه آپارت در دسترس تمام کاربران است و می توانند به صورت همیشگی وارد سایت شوند.

ارسال نظر