آپدیت جدید ساعت هوشمند Gen 5 توسط فسیل منتشر شد

رسانه کلیک - فسیل آپدیت‌های جدید ساعت هوشمند Gen 5 را جدا از ویژگی‌های پلتفرم استاندارد Wear OS منتشر کرده است. این به‌روزرسانی شامل سیستم‌های ردیابی خواب و VO2 max می‌شود.

آپدیت جدید ساعت هوشمند Gen 5 توسط فسیل منتشر شد

در حال حاضر آپدیت جدید نسل پنجم ساعت‌های هوشمند فسیل با پلتفرم Wear OS در دسترس کاربران آن قرار گفته است. این به‌روز رسانی علاوه بر سیستم‌های ردیابی خواب، VO2 max و قابلیت‌های پلتفرم استاندارد Wear OS ویژگی‌های جدید و جذابی را به این ساعت اضافه می‌کند.

بخشی از تغییرات انجام شده در آپدیت ساعت هوشمند Gen 5 مربوط به فعالیت‌های کاربر است. بخشی از آن نیز برای ارزیابی بهتر وضعیت سلامتی افراد است. می‌توان گفت که این کار با نصف توان مصرفی از طریق انتقال پردازش این وظیفه‌ها از پردازنده‌ اصلی به کمک‌پردازنده‌ QCC1110 انجام می‌شود.

ساعت هوشمند Gen 5 کمپانی فسیل علاوه بر مواردی که گفته شد قابلیت ردیابی خود را نیز در آپدیت جدید خود منتشر کرده است. ساعت‌های هوشمند قبلی این شرکت این ویژگی را نداشتند. در صورتی که این موضوع آن‌قدر مهم است که فسیل برای آن یک صفحه پرسش طراحی کرده است. همچنین به منظور افزایش سطح سلامت قلب افراد، ویژگی ردیابی VO2 max را نیز اضافه کرده است.

گفته می‌شود گوگل مبلغ ۴۰ میلیون دلار را برای استفاده از علم این کمپانی در زمینه ساعت‌های هوشمند پرداخت کرده است. این کمپانی می‌خواهد حالت‌های باتری را در محصولات خود آپدیت کند. کاربران نیز با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانند برای وظایف خود نمایه‌ی سفارشی بسازند.

فسیل با اعمال آپدیت جدید ساعت هوشمند Gen 5 از کاربران می‌خواهد پس از هر بار شارژ، بخش Extended Mode را به منظور کسب اطمینان از عمر ۲۴ ساعت باتری فعال کنند. تنظیمات جدید حالت باتری یکی از بخش های مهم روش فعال‌کردن ردیابی خواب در ساعت‌هایی است که یک‌سال از عمرشان می‌گذرد. همچنین فسیل اپلیکیشن آپدیت‌شده گوشی نیز ارائه می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی برای دسترسی سریع‌تر دارد.

ارسال نظر