آپدیت جدیدی برای ساعت های هوشمند شیائومی سری Mi منتشر شد

رسانه کلیک - شیائومی آپدیت اجباری جدیدی را برای ساعت­ های هوشمند سری Mi منتشر کرده است. این پنجمین آپدیت از سری آپدیت­ های این کمپانی بعد از اولین نسخه انتشار یافته آن در نوامبر سال گذشته است.

آپدیت جدیدی برای ساعت های هوشمند شیائومی سری Mi منتشر شد

هر آپدیت ویژگی­ های جالب و کاربردی متنوعی را همراه داشته است که همواره ارتقا یافته و مشکلات قبلی که توسط کاربران گزارش شده است را حل کرده است تا کاربران تجربه بهتری از استفاده این ساعت­ داشته باشند. بارزترین ویژگی این سری آپدیت، ­ ارتقا ویژگی small habits که شامل یادآوری برای 16 عادت کوچک همانند نوشیدن منظم آب، به موقع خوابیدن، خوردن صبحانه، مطالعه و تماس با والدین خود است.

همچنین، این آپدیت از ویژگی کنترل از راه دور عکس برداری one-click پیشتیبانی می­ کند. با کمک این ابزار، شما دیگر نیاز به درخواست کمک از دیگران برای عکس گرفتن دسته جمعی یا حتی سلفی هایتان ندارید. تنها کافیست تا گوشی خود را در جای مناسب قرار داده و از ساعت به عنوان دکمه شاتر استفاده کنید.

به علاوه، این آپدیت یادآور صوتی و لرزشی در حین ورزش­ های موجود در ساعت نیز به همراه دارد. این یادآورها مسیر طی شده، زمان سپری شده و ضربان قلب شما را در طی ورزش را به شما نشان می ­دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می­ دهد تا از شرایط وزرش و سلامت جسمانی خود به طور لحظه به لحظه با خبر شوند. پس از ورزش نیز می ­توانید داده ­های ورزش خود را به دلخواه منتشر کنید.

مضاف بر این ویژگی­ ها، کارخانه شیائومی بیش از 100 تصویر نمایه به ساعت­ های سری Mi اضافه کرده است. هیمالیا یک نرم­ افزار داخلی در ساعت ­های سری Mi بوده است که همواره توسط کاربران این ساعت مورد استفاده قرار می­ گرفته است. در جدیدترین نسخه از آپدیت این ساعت، ابزار کمکی کاهش استرس و تنش حین هنگام خواب اضافه شده است. و مدت زمان این وسیله کمکی نیز می ­تواند توسط کاربران تنظیم شود.

تمامی محتوا­های این نرم ­افزار می­ تواند با گوشی همسان سازی شود یا به ساعت منتقل شود. علاوه بر این، این آپدیت امکان استفاده رایگان 7 روزه را برای مدت زمان محدودی به کاربران داده است که شامل بیش از 19هزار کتاب و جلسات آموزشی برای شنیدن است.

مترجم Tencent نیز برای اولین بار در این نسخه از آپدیت وارد ساعت ­های Mi شده است. این نرم­ افزار قابلیت ترجمه لحظه به لحظه دیالوگ ­های صوتی را دارد که توسط شرکت Tencent تولید شده است. این نرم­ افزار ترجمه با دقت و کاربری آسانی دارد و شامل ترجمه زنده، زیر نویس لحظه­ ای و ترجمه متقابل زبان­ های چینی-انگلیسی، چینی-ژاپنی و چینی-کره­ ای می­ باشد.

در سیستم این آپدیت، پشتیبانی از زبان انگلیسی، اضافه کردن سناریوهای مصرفی، فرآیند بوت بهینه، کاهش مدت زمان بوت، اصلاح اشکال حذف خودکار WeChat و اصلاح مشکل مصرف غیرعادی باتری توسط نرم­ افزارهای واسطه نیز آورده شده است.

ارسال نظر