ویندوز ۱۱ بصورت سالانه بروزرسانی‌های خود را دریافت خواهد کرد

یکی از معایب ویندوز ۱۰ انتشار بروزرسانی‌های پیاپی برای کاربران است که به لطف برنامه جدید مایکروسافت دیگر در ویندوز ۱۱ شاهد آن نخواهیم بود. 

ویندوز ۱۱ بصورت سالانه بروزرسانی‌های خود را دریافت خواهد کرد

مایکروسافت قصد دارد تا در روند عرضه آپدیت‌های ویندوز ۱۱ تغییرات اساسی اعمال کند. طبق اعلام رسمی مایکروسافت به نظر می‌رسد ویندوز ۱۱ همانند دیگر سیستم‌عامل‌ها (اندروید، آی او اس) بصورت سالانه بروزرسانی‌های خود را دریافت خواهد کرد.

در صورت اعمال برنامه زمان‌بندی سالانه آپدیت ویندوز، هر بروزرسانی این سیستم‌عامل شامل ویژگی‌های جدید بوده و دیگر خبری از تغییرات جزئی نخواهد بود. گفته می‌شود این آپدیت‌های سالانه در نیمه دوم هر سال ارائه می‌شوند و دو سال پشتیبانی را برای کاربران (سه سال برای نسخه شرکت‌ها و آموزش) ارائه می‌دهند.

در زیر به چند مزیت داشتن ویندوز ۱۱ با پشتیبانی از انتشار بروزرسانی‌های سالانه می‌پردازیم:

  • آپدیت‌های پیاپی ویندوز ۱۰ برای کاربران گیج‌کننده هستند. بسیاری از کاربران به دلیل بالا بودن تعداد این آپدیت‌ها از دریافت نسخه‌های جدید که با تغییرات اساسی همراه شده است جا مانده‌اند اما این مشکل طبق برنامه جدید مایکروسافت دیگر وجود نخواهد داشت.
  • انتشار نسخه‌های جدید سالانه زمان بسیار بیشتری را در اختیار مایکروسافت قرار می‌دهد تا شرکت بتواند با دقت بیشتری اقدام به رفع مشکلات و افزودن ویژگی‌های جدید کند.
  • حضور بروزرسانی‌های سالانه انتظار کاربران از انتشار هر آپدیت را بالا می‌برد و کاربران نیز زمان بیشتری برای ارسال بازخوردهای خود از مشکلات و درخواست ویژگی‌های جدید پیدا می‌کنند.
  • یکی دیگر از مزایای آپدیت‌های سالانه سرزبان افتادن بیشتر "بروزرسانی مایکروسافت" است. این مسئله می‌تواند شرکت را به جهت ارتقا هرچه بهتر ویندوز متمرکز کرده و کاربران نیز دیگر از دریافت نسخه‌های جدید امتناع نخواهند کرد.

البته هنوز مشخص نیست مایکروسافت هر آپدیت را با چه نام یا پسوندی معرفی کند. برخی شایعات حاکی از آن است اولین آپدیت با نام ویندوز ۱۲ عرضه شود. حال باید دید این کمپانی آمریکایی چه برنامه‌ای برای کاربران خود در نظر دارد.

لطفا نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر