آیفون ۱۳به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن مجهز می‌شود

رسانه کلیک - با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون ۱۳ ، اطلاعات منتشر شده درباره این محصول در فضای مجازی بیشتر می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا جدیدترین آنها بپردازیم.

آیفون ۱۳به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن مجهز می‌شود

در جدیدترین شایعات منتشر شده درباره آیفون ۱۳ که در یک ویدئو یوتیوبی توسط یکی از افشا کنندگاه مورد اعتماد منتشر شده است، جزئیات زیادی را در مورد محصول آینده اپل ذکر شده است، از جمله برخی تغییرات در طراحی و یک ویژگی جدید در صفحه نمایش این محصول است.

طبق ویدئو منتشر شده، آیفون بعدی اپل همراه با قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن عرضه خواهد شد. وجود این قابلیت در این محصول را مکس وینباخ نیز که یکی از افشا کنندگان تقریبا دقیق دنیای گوشی ها است پیش بینی کرده بود. در این ویدئو گفته میشود که سری آیفون های جدید از یک طراحی جدید استفاده خواهند کرد و پنل پشتی آنها از یک پنل مشکی رنگ مات بهره میبرد. پنل پشتی مات در آیفون های ۲۰۲۱، تجربه ای جدید را به کاربران خواهد داد. مکس به مدل پرو اشاره کرده و ادعا کرده است که این محصولات خوش دست تر از نسل های گذشته خود بوده و جنس پنل پشتی آنها همانند پیکسل های گوگل خواهد بود.

درباره صفحه نمایش این محصول نیز باید بگوییم که بالاخره شاهد قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در گوشی های این برند خواهیم بود. اما این تنها مورد ارتقا یافته نبوده و گفته میشود که این آیفون ها از نرخ صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز پروموشن استفاده شده در آیپد پرو استفاده خواهند کرد.

گفته میشود شرکت اپل بین قرار دادن فناوری 5G و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز در محصولات آینده خود درحال تصمیم گیری است. زیرا آنها نمی‌خواهند فشار زیادی به باتری این گوشی وارد کنند. همچنین گفته میشود که اپل در نسخه های پرو این محصولات از فناوری LTPO استفاده شده در اپل واچ بهره خواهند برد تا مصرف باتری را بطور چشمگیری کاهش دهد.

ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن قابلیت های شخصی سازی پایه ای را خواهند داشت. طرح فعلی که در این گوشی برای آن مشخص شده است فقط یک ساعت ساده در صفحه خاموش است. همچنین قابلیت نمایش اعلانات نیز در این ویژگی وجود دارد تا کاربران بتوانند همانند کاربران اندرویدی، بدون نیاز به روشن کردن صفحه گوشی، اقدام به بررسی اعلانات خود کنند.

نهایتاً باید بگوییم که گوشی های ۲۰۲۱ اپل از لنز بهبود یافته اولترا واید بهره مند خواهد شد و قابلیت فیلمبرداری بصورت پرتریت نیز به این محصولات اضافه خواهد شد.

ارسال نظر