آیفون 12 دارای مدم کوآلکام X55 5G و باتری 2,815 میلی‌آمپری است

رسانه کلیک - فروش گوشی‌های آیفون 12 و  12 پرو روز جمعه آغاز می‌شود. براساس ویدیو کالبد شکافی Century Weifeng Technology، اطلاعاتی از داخل بدنه آیفون 12، 6.1 اینچی بدست آمده است.

آیفون 12 دارای مدم کوآلکام X55 5G و باتری 2,815 میلی‌آمپری است

در این ویدیو آیفون12 با آیفون 11 مقایسه شده است. این دو گوشی در طرح کلی و ساختار شباهت‌هایی دارند؛ اما یک سری تفاوت‌های کلیدی نیز در طراحی سری جدید آیفون ببه چشم می‌خورد.

برد آیفون12 بزرگتر از 11 است و این بیشتر به این دلیل است که برای پشتیبانی از شبکه 5G باید از چیپست‌های بیشتری داخل گوشی استفاده کرد. شرکت اپل برای مودم 5G این گوشی از چیپست کوآلکام X55 استفاده کرده است. از مدتی قبل شایعاتی درباره استفاده اپل از مودم کوآلکام وجود داشت و شرکت اپل در نهایت در یکی از سخرانی‌های خود این موضوع را تایید کرد و در نهایت هم با طراحی آنتن 5G خود به آن خاتمه داد.

اگرچه برد این گوشی جدید اپل بزرگتر از آیفون 11 است؛ اما شرکت اپل برای کاهش ابعاد کلی و باریک‌تر کردن گوشی‌های جدید خود، اندازه چند ایتم داخلی را کاهش داده است. مونتاژ نمایشگر OLED نازکتر شده است و مونتاژ موتور Taptic نیز به طرز قابل توجه‌ای کوچک شده است. همچنین ظرفیت باتری آیفون 12، تقریبا 15 درصد از باتری 2815 میلی‌آمپر ساعتی آیفون 11 کمتر شده است. همه این موارد باعث می‌شود که آیفون12، حدود 11 درصد نازک‌تر و 16 درصد سبک‌تر از آیفون 11 باشد.

در قاب پشتی به خوبی مونتاژ مغناطیسی MagSafe دیده می‌شود. این حلقه کاملا از آهن ربا ساخته شده است تا شارژر جدید بی‌سیم اپل و لوازم جانبی آن به‌راحتی به بدنه گوشی متصل شوند و مشکلات گذشته شارژر‌های بی‌سیم برای قرارگیری گوشی برطرف شود.

ارسال نظر