آیفون 12 و 12 پرو اواخر امسال پشتیبانی دوگانه SIM 5G دریافت خواهند کرد

رسانه کلیک -طبق گزارشات مختلف، در حال حاضر سری جدید آیفون های 12 همراه باداشتن SIM دوگانه از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کنند ولی این ویژگی ها به طور همزمان با هم قابل اجرا نیستند.  با رونمایی از iPhone XS  در  سال 2018 ، اپل اتصال دوگانه SIM را به گوشی های هوشمند اضافه کرد. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا علاوه بر SIM فیزیکی از  یک SIM دیجیتال نیز برای اتصال استفاده کنند.

آیفون 12 و 12 پرو اواخر امسال پشتیبانی دوگانه SIM 5G دریافت خواهند کرد

با رونمایی از iPhone XS در سال 2018 ، اپل اتصال دوگانه SIM را به گوشی های هوشمند اضافه کرد. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا علاوه بر SIM فیزیکی از یک SIM دیجیتال نیز برای اتصال استفاده کنند.

این شرکت این ویژگی eSIM را برای تمام گوشی های آیفونی که از 2018 به بعد رونمایی می شوند و این سری جدید آپل آیفون 12 که دارای پشتیبانی 5G نیز هست قرار داده است.

اما اتصال 5G برای گوشی های با حالت SIM دوگانه بر روی گوشی های آیفون 12 و 12 پرو در زمان رونمایی امکان پذیر نیست. و طبق اسناد داخلی که کارمندان اپل که در Reddit و MacRumors به اشتراک گذاشته اند ، صحت این خبر تأیید شده است.

اسناد شرکت بیان می کند: زمانی که از دو خط دوگانه SIM استفاده می کنید، گوشی از شبکه 5G پشتیبانی نمی کند و به حالت 4G LTE برمی گردد ولی وقتی کاربران فقط از یک eSIM استفاده کنند، می توانند از5G نیز استفاده کنند و به سرویس 5G دسترسی داشته باشند .

اگرچه این شرکت برنامه دارد که در بروزرسانی جدید نرم افزاری در اواخر امسال، همراه پشتیبانی از5G حالت Dual SIM نیز برای گوشی ها فعال باشد .اما تا آن موقع کاربران برای استفاده از شبکه 5G باید SIM فیزیکی خود را از گوشی در آورند .

پیش فروش آیفون 12 و 12 پرو از قبل آماده شده است و قرار است حمل و نقل در این هفته آغاز شود.و پیش فروش مدل های دیگر این خط تولید بعنی آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس از این جمعه و حمل ونقل آن ها در 6 اوکتبر آغاز می شود.

ارسال نظر