آیفون 12 پرو و پرومکس با دوربین‌های حرفه‌ای رونمایی شدند

رسانه کلیک - شرکت اپل در رویداد امشب خود از آیفون های 12 پرو و پرو مکس رونمایی کرد که مجهز به تکنولوژی LiDAR هستند تا تجربه استفاده از یک دوربین حرفه‌ای را برای کاربران فراهم کنند. 

آیفون 12 پرو و پرومکس با دوربین‌های حرفه‌ای رونمایی شدند

نوبت به آیفون 12 پرو و پرو مکس رسیده است. قاب پشتی این گوشی ها شیشه‌ای است و کناره‌های بدنه آلومینیومی است. محافظ نمایشگر از سرامیک شیلد تولید شده است و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این نمایشگر با اندازه 6.8 اینچ، 1200 نیت روشنایی دارد.

یک پردازنده مخصوص تصویر در پردازنده این گوشی جدید وجود دارد که پیکسل به پیکسل تصویر را پردازش می‌کند تا کیفیت تصویر را بسیار بهبود دهد و تمام نویزها را از بین ببرد. دوربین اصلی این گوشی سه‌گانه است و از لنزهای 12 مگاپیکسل اولترا واید و 12 مگاپیکسل واید و یک لنز تله‌فوتو تشکیل شده است که 4 برابر زوم اپتیکال دارد. لنز تله فوتو کمک می‌کند تا پرتره‌های بسیار بهتری ثبت شوند.

لرزشگیر موجود در دوربین آیفون 12 پرو کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید در حین حرکت فیلم‌ها و تصاویر باکیفیتی را ثبت کنید. به ادعای اپل، این دوربین‌ها برای عکاسان حرفه‌ای نیز بسیار مناسب است.

آیفون 12 پرو

قابلیت Pro Video در این گوشی وجود دارد و می‌توان با آیفون 12 پرو با کیفیت‌ترین تصاویر را با یک گوشی هوشمند ثبت کرد. می‌توان 700 میلیون رنگ را ثبت کرد که 60 برابر بیشتر از گذشته است. این گوشی مجهز به اولین دوربینی در دنیا است که صدا را نیز با تکنلوژی دالبی‌ویژن ضبط می‌کند.

اپل برای نشان دادن کیفیت دوربین‌های گوشی جدید خود، ویدیویی را نمایش داد که توسط یک کارگردان و با گوشی آیفون 12 پرو ضبط و ساخته شده بود.

دوربین‌ این گوشی مجهز به سنسور LiDAR نیز هست. این تکنولوژی می‌تواند میزان برگشت نور از اجسام را اندازه‌گیری می‌کند و باعث می‌شود که دوربین عمق تصاویر را به خوبی تشخیص هد. با این تکنولوژی فوکوس نیز بسیار دقیق‌تر می‌شود و فوکوس خودکار در محیط‌های کم نور 6 برابر سریع‌تر می‌شود.

آیفون 12 پرو در دو سایز 6.7 اینچ (پرومکس) و 5.1 اینچ (پرو) عرضه می شود. آیفون 12 پرو با 999 دلار و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی به بازار عرضه می‌شود. آیفون 12 پرومکس نیز با قیمت 1100 دلار عرضه می‌شود.

ارسال نظر