ابزار مدیریت حافظه واتساپ در دسترس تمام کاربران قرار گرفت

رسانه کلیک - واتساپ ابزار مدیریت حافظه را برای تمام کاربران منتشر کرده است و برای استفاده از آن باید تنها اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه واتساپ به‌روز‌رسانی کنید. 

ابزار مدیریت حافظه واتساپ در دسترس تمام کاربران قرار گرفت

واتساپ یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن های پیام‌رسان در تمام دنیا است و دلیل این موضوع، سادگی استفاده از این اپلیکیشن است. اکنون شرکت مادر این پیام‌رسان، یعنی شرکت فیس بوک برای اینک از رقبای خود عقب نیفتد مدتی‌ است که در حال اضافه کردن ابزار و قابلیت‌های مختلف به واتساپ است. اکنون نیز به نظر می‌رسد که ابزار مدیریت حافظه ذخیره‌سازی در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است.

واتساپ دو کانال مختلف بتا و پایدار برای انتشار قابلیت‌های جدید خود دارد. تمام آپدیت‌ها و قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن ابتدا از کانال بتا منتشر می‌شود و بعد از اتمام زمان آزمایشی، ممکن است از طریق کانال پایدار در دسترس همه کاربران قرار گیرد یا به‌طور کلی حذف شود.

این سرویس پیام‌رسان مدت‌ها است که در حال آزمایش ابزار مدیریت حافظه روی نسخه بتا است. اکنون به نظر می‌رسد که این قابلیت برای تمام کاربران منتشر شده است و طراحی این اپلیکیشن در بخش حافظه کمی تغییر کرده است.

کاربران برای استفاده از این ابزار ابتدا باید آخرین نسخه واتساپ را از گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود کنند. سپس وارد تنظیمات واتساپ شوند و در بخش Storage & Data، گزینه Manage Storage را باز کنند. در این صفحه کاربران می‌توانند فایل‌هایی که نمی‌خواهند را به راحتی حذف کنند؛ به ویژه عکس و فیلم‌هایی که برای چندین چت ارسال شده است و چندین بار حافظه واتساپ را اشغال کرده است.

با استفاده از این ابزار دیگر لازم نیست که کاربران برای خالی کردن حافظه واتساپ خود به گالری یا پوشه مدیریت فایل‌های گوشی خود مراجعه کنند.

ارسال نظر