اتریوم هفتمین سالگرد خود به بالاترین سطح دست یافت

رسانه کلیک- اتریوم در هفتمین سالگرد تولد خود به بالاترین رکورد دست یافته است و انتظار میرود در طی چند رو آینده نیز رشد قابل توجهی کند.

اتریوم هفتمین سالگرد خود به بالاترین سطح دست یافت

امروز اتریوم با رسیدن به ارزش 1470 دلار بالاترین رکورد خود در طول سال های اخیر شکست. این در حالی است که رمزارز مذکور به قیمت 1040 نیز رسیده بود، اما طی 3 روز گذشته حدود 30 درصد افزایش یافته و به رکورد جدیدی دست یافته است.

شاید شاعرانه و جالب به نظر برسد که رکورد جدید و بالاترین سطح این ارز رمزنگاری شده در طول تاریخ با هفتمین سالگرد آن در یک زمان اتفاق بیفتد. پس از آن ویتالیک بوترین برای اولین بار از زمان راه اندازی اتریوم اعلام نمود: به آغاز جدید اتر خوش آمدید.

همچنین باید گفت، ویتالیک بوترین، گاوین وودز و جفری ویلکا توسعه دهندگان این پروژه بودند و در یک پست هدف خود را اینگونه بیان کردند که قصدشان این است تا یک پلتفرم مناسب برای برنامه های غیر متمرکز فراهم کنند، در اصل می تواند اندرویدی باشد از دنیای ارزهای دیجیتال که در آن همه افراد می‌توانند با امنیت کامل و اطمینان خاطر معاملات خود را انجام دهند.

در ادامه ویتالیک خواستار تلاش مشترک و همکاری با د اوطلبان، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران شد تا کمک کنند الگوی کاملا متفاوتی را برای اینترنت و روابطی که فراهم میکند، به وجود آورند.

لازم به ذکر است ، افزایش شگفت آور اتریوم از سپتامبر 2019 بیتکوین را نیز تحت شعاع قرار داده و هم اکنون رقبای اصلی یکدیگر به حساب می‌آیند. بنابراین زمانی که قیمت بیتکوین دو برابر افزایش یافت توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد، اما در حال حاضر اتریوم توجه بسیاری از علاقه مندان و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

در معاملات گلکسی، در مقایسه با اقدامات و معاملات اخیر بیتکوین، رشد صعودی اتریوم کاملا واضح و آشکار می‌باشد. در نتیجه، از زمان سقوط بازار سهام در مارس 2020، قیمت و ارزش اتریوم حدود 1200 درصد افزایش یافته و همچنین مقدار معاملات در شبکه اتریوم نیز به طور قابل توجهی رشد کرده است.

با توجه به پیش بینی بسیاری از تحلیلگران مبنی بر افزایش قیمت اتریوم و دو برابر شدن قیمت آن در چند هفته آتی، به نظر میرسد این احتمال در حد واقعیت باشد و اتریوم بتواند در دنیای رمزارزها از بیتکوین پیشی بگیرد.

ارسال نظر