احتمال ساخت یک کنسول بازی هواوی برای رقابت با PS5 و Xbox

رسانه کلیک - درحالی که افراد زیادی برای دسترسی به کنسول های نسل جدید اوقات سختی را میگذرانند، کنسول بازی هواوی قرار است یکی از رقیبان سر سخت PS5 و Xbox باشد.

احتمال ساخت یک کنسول بازی هواوی برای رقابت با PS5 و Xbox

به نظر میرسد ساخت کنسول بازی هواوی قرار است یکی از برنامه های غول چینی برای رقابت با کنسول های نسل جدید باشد.

از آنجایی که غول چینی تا به حال فعالیتی در حوزه گیمینگ نداشته است، ساخت کنسول گیمینگ می‌تواند نوید بخش یک شروع جدید برای شرکت باشد. همچنین این شرکت چینی اعلام کرده است که قرار است از یک لپتاپ گیمینگ نیز رونمایی کند.

جدیدترین اخبار مربوط به توسعه این محصولات توسط یک افشا کننده در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. این فرد ادعا کرده است که شرکت هواوی قصد دارد تا از کنسول جدید خود همانند سونی و مایکروسافت رونمایی کند. وی افزود؛ این شرکت قصد دارد تا فعالیت رسمی خود در زمینه گیمینگ را با معرفی یک لپتاپ گیمینگ آغاز کند. برای یادآوری باید به شما بگوییم که آنر، زیر مجموعه هواوی بود که سال گذشته از یک لپتاپ گیمینگ با نام Honor Hunter V700 رونمایی کرد. از لحاظ تکنیکی این محصول توسط شرکت هواوی تولید شده بود. بنابراین لپتاپ مورد انتظار نیز مشخصات تقریبا مشابهی را بهمراه خواهد داشت.

حال درباره دستگاهی که میخواهد با محصولات سونی و مایکروسافت رقابت کند باید بگوییم که این مسئله ای کاملا جدید است و احتمالا از بهترین سخت افزار روز دنیا بهره خواهد برد. گفته میشود این محصول قرار است با همکاری شرکت Tencent ساخته شود تا از بازی های محبوب زیادی در پلتفرم خود پشتیبانی کند. این شرکت قصد دارد تا رقیبی سرسخت برای دیگر رقبای خود باشد.

البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و اطلاعات منتشر شده امکان دارد فقط در حد یک شایعه باشد.

فقط زمان می‌تواند این قضیه را برای ما روشن کند.

ارسال نظر