اختلالات پرداخت صورتحساب رایتل بلای جان کاربران شده است!

رسانه کلیک - در روزهایی که بحث دولت الکترونیک بیش از پیش مطرح است و هر روز پررنگ تر می‌شود، اپراتور رایتل در بخش پرداخت صورتحساب مدتی است که دچار اختلال شده است.

اختلالات پرداخت صورتحساب رایتل بلای جان کاربران شده است!

اپراتور رایتل که درصدد رشد است، این روزها با اختلالات قابل توجهی همراه شده است.

به گزارش کاربران و مخاطبان کلیک؛ مشتری‌هایی که درخواست ترابردپذیری یا مهاجرت به سایر اپراتورها را دارند پس از ثبت درخواست خود؛ با پیغام پرداخت صورتحساب دوره‌ای رایتل مواجه می‌شوند.

در ادامه زمانی که برای پرداخت صورتحساب وارد بخش پرداخت می‌شوند؛ با اختلالاتی مواجه می‌شوند. اختلالاتی که نه تنها مختص به وب سایت رایتل نیست و حتی اپلیکییشن این اپراتور نیست این اختلال را در خود جای داده است. به گزارش کلیک این اختلالات از روز پنج شنبه هفته گذشته همچنان پابرجاست و رایتل درصدد رفع این اختلال برنیامده است.

با توجه به این موضوع که داستان دولت الکترونیک هر روز پررنگ تر از دیروز مطرح شده است و خدمات الکترونیکی جزو لاینفک زندگی افراد شده است، چنین اختلالی از اپراتور به نامی چون رایتل قابل قبول نیست.

زمانی که چنین اختلالی از حدود 4 روز پیش گریبان این اپراتور را گرفته، انتظار می‌رفت رایتل سریع تر نسبت به رفع این اختلال وارد عمل شود. این اختلال همچنان در وب‌سایت و اپلیکیشن این اپراتور پابرجاست و معلوم نیست چه زمانی قرار است اختلالات رایتل حل شوند.

ارسال نظر