ادبیات عجیب آذری جهرمی!

رسانه کلیک - آذری جهرمی، وزیر ارتباطات یکی از وزرایی است که تا حد ممکن در  تلاش است با مردم آنهم به شیوه‌ای خاص در ارتباط باشد.

ادبیات عجیب آذری جهرمی!

وزیر ارتباطات که سابقه درخشانی در پاسخ به کامنت‌ها دارد و در گذشته تعارف یکی از هموطنان را به صرف آب دوغ خیار جدی گرفته و مهمان منزلشان شده بود، در ادامه مسیر پاسخ دهی به کامنت‌ها امروز با ادبیاتی عجیب پاسخی به یکی از کاربران داده است!

جهرمی در جدیدترین پاسخ به یکی از کاربران توییتر که نوشته: «چه خبر از ارزش افزوده ها آقای وزیر؟ یه سروصدایی بلند شد و زود خوابید.» نوشته است: «حاجی دهنم صاف شده. ولی خدا بزرگه. دو هفته‌ای بهم زمان بدید.»

پیش از این نیز جهرمی بارها و بارها با پاسخ‌هایی که می‌داد جلب توجه می‌کرد اما این‌بار ماجرا کمی عجیب تر به نظر می رسد. جهرمی در پاسخ به یکی از کاربران که عنوان کرده بود: «‎بچه ها به جواد بگید منو بلاک کرده؟»

نوشته است: «‏‎مرام جواد بلاک کردن نیست!»

او همچنین در اینستاگرام به یکی از کاربران که از نوع کپشن نوشتن وزیر ارتباطات گلایه کرده بود، پاسخ داده بود: «وزیری که ادمین نداره بهتر از این در نمیاد حاجی!»

وزیر ارتباطات کشور که جوان‌ترین وزیر ایرانی است و به قول عامیانه‌تر دهه شصتی است، در تلاش است به نوعی جدید از ارتباط با کاربران برسد؛ اما در این میان استفاده از عبارت «دهنم صاف شده» کمی عجیب و غریب است. به نظر شما این نوع ادبیات شایسته یک وزیر است؟ چقدر این مدل رفتار جهرمی را تایید می‌کنید؟

ارسال نظر