ارزهای دیجیتال به اپل هم راه پیدا کردند!

رسانه کلیک - با توسعه رمزارزها در کشورهای مختلف، بسیاری از شرکت‌ها تلاش کردند فعالیت‌های خود را همگام با این عرصه و به‌خصوص فناوری بلاک چین پیش ببرند، تا جایی که حتی عده‌ای پیش‌بینی کرده بودند که پای ارزهای دیجیتال به اپل هم باز خواهد شد!

ارزهای دیجیتال به اپل هم راه پیدا کردند!

شرکت اپل روز سه‌شنبه (4 خرداد 1400) یک آگهی شغلی برای استخدام یک مدیر توسعه کسب‌وکار در بخش پرداخت‌های جایگزین ارسال کرد. در این آگهی آمده است:

تیم کیف پول‌ها، پرداخت‌ها و تجارت اپل (Wallets, Payments and Commerce یا به‌اختصار WPC) به دنبال یک مدیر توسعه تجاری با تجربه برای هدایت شراکت‌های جایگزین است. ما به دنبال یک متخصص ثابت شده در راه‌حل‌های پرداخت جایگزین و نوپدید جهانی هستیم. این سِمت، مسئول توسعه سراسری کسب‌وکار از جمله سنجش شرکا، انجام مذاکرات، بستن قراردادهای تجاری و راه‌اندازی برنامه‌های جدید خواهد بود.

یکی از اصلی‌ترین شرایط لازم برای این سمت داشتن بیش از 5 سال سابقه کاری مرتبط با ارائه خدمات روش‌های پرداخت جایگزین مانند کیف پول‌های دیجیتال، پرداخت‌های سریع و رمز ارزها است.

متقاضیان این موقعیت همچنین باید دانش عمیقی از اکوسیستم پرداخت‌های جایگزین داشته باشند و نسبت به پیچیدگی‌های جریان وجوه، نقش‌ها و مسئولیت‌ها برای ایجاد توافقات مالی، مقررات مربوطه و طیف گسترده‌ای از محصولات فین‌تک آگاهی داشته باشد.

پس از بازگشت به برنامه کاری حضوری پس از کرونا، این موقعیت یک شغل تمام‌وقت در دفتر مرکزی اپل در شهر کوپرتینو ایالت کالیفرنیا خواهد بود.

متقاضی انتخاب شده برنامه‌های شراکت را در اکوسیستم پرداخت‌های جایگزین هدایت خواهد کرد و بینش در صنعت و فرصت‌های بازار را برای تأثیر بر راهبردهای کسب‌وکار و رشد خدمات پرداخت و کیف پول اپل ارائه خواهد داد.

ورود ارزهای دیجیتال به اپل چندین سال است که موردبحث واقع شده است. در سال ۲۰۱۹ معاون رئیس بخش خدمات پرداخت اپل، جنیفر بیلی (Jennifer Bailey) در این باره گفت:

اپل ارزهای دیجیتال را زیر نظر گرفته است. ما فکر می‌کنیم که رمز ارزها پتانسیل بلندمدت دارند، اما ما در درجه اول بر آنچه مصرف‌کنندگان امروز استفاده می‌کنند متمرکز شده‌ایم. اغلب مردم با کارت اعتباری خود راضی هستند. به‌این‌ترتیب فراهم‌کردن بستری امن‌تر برای مردم در حال حاضر چیزی است که ما روی آن متمرکز هستیم.

ارسال نظر