امکان ارسال تصویر و ویدیو با تاریخ انقضا به واتساپ اضافه خواهد شد

رسانه کلیک - واتساپ در حال توسعه امکان ارسال تصویر و ویدیو با تاریخ انقضا برای پیام‌رسان خود است. هنوز تاریخ دقیق انتشار این قابلیت مشخص نیست. 

امکان ارسال تصویر و ویدیو با تاریخ انقضا به واتساپ اضافه خواهد شد

این روزها اخبار زیادی از قابلیت‌هایی که قرار است در آینده نزدیک به واتساپ اضافه شود می‌شنویم. به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان واتساپ در تلاش هستند تا با افزایش قابلیت‌های این پیام‌رسان، مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

بر اساس گزارشی از WABetaInfo، یکی دیگر از قابلیت‌هایی که واتساپ در حال توسعه آن است، امکان ارسال تصویر و ویدیو با تاریخ انقضا در این پیام‌رسان است. این ویژگی مشابه قابلیت self-deleting media اسنپ چت است. مطابق تصاویر زیر، وقتی که در یکی از چت‌های واتساپ تصویر، ویدیو یا GIF برای ارسال انتخاب کنید، گزینه‌ای نمایش داده می‌شود که می‌توانید تاریخ انقضای محتوای ارسالی خود را انتخاب کنید.

 ارسال تصویر و ویدیو با تاریخ انقضا

هیچ تایمری کنار محتوای ارسالی شما برای نشان دادن تاریخ انقضای آن نمایش داده نمی‌شود و وقتی فردی که این محتوا را دریافت کرده است از چت با شما خارج شود، این محتوا از گوشی او ناپدید می‌شود. (البته هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که این محتوا با خارج شدن فرستنده از چت پاک می‌شود یا با خارج شدن گیرنده.)

طبق گفته افشاگرام، هیچ پیامی مبنی بر اینکه محتوا حذف شده است، برای گیرنده محتوا ارسال نمی‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا واتساپ برای جلوگیری از اسکرین شات گرفتن گیرنده محتوا، سیستمی را توسعه می‌دهد یا خیر. اسنپ چت که این قابلیت را در گذشته به کاربران خود ارائه داده است، اگر گیرنده پیام از محتوای ارسالی اسکرین شات بگیرد، به فرد فرستنده اطلاع داده می‌شود.

ارسال نظر